اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سوم لیگ برتر فوتبال

مدافع صبای قم از دیدار با فولاد خوزستان محروم شد

تیم فوتبال صبای قم صدرنشین مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور این هفته با یک غایب در خانه خود به مصاف فولاد خوزستان می‌رود.

مدافع صبای قم از دیدار با فولاد خوزستان محروم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالیکه تیم فوتبال صبای قم از دو بازی متوالی خود در هفته‌های اول و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شش امتیاز کسب کرده است، این هفته در جدال خانگی با فولاد خوزستان به رقابت می‌پردازد اما از همراهی یک بازیکن اصلی خود محروم است.

تیم فوتبال صبای قم بعد از کسب دو پیروزی از دو بازی گذشته اکنون با توجه به قرار گرفتن در کنار سپاهان اصفهان در صدر جدول رده‌بندی از هر نظر در شرایط خوبی قرار دارد و در شرایطی مقابل تیم فولاد خوزستان به میدان می‌رود که محسن بیات مدافع راست این تیم حق حضور در ترکیب اصلی تیمش را ندارد.

با وجود این مهم، صبای قم با نفرات بسیار آماده و با روحیه‌ای که دارد در شرایطی در دیدار خانگی هفته سوم دور رفت بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف فولاد خوزستان می‌رود که باید بازیکن دیگری را جانشین محسن بیات کند.

بیات که یکی از ارکان موفقیت صبای قم در این فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود و مدافع راست تخصصی صبا به شمار می‌رود، در دیدار خارج از خانه هفته دوم از دور رفت لیگ برتر در مقابل تیم نفت تهران از داور مسابقه کارت قرمز گرفت و از زمین بازی اخراج شد تا بدین ترتیب دیدار هفته سوم با فولاد خوزستان را از دست بدهد.

در حالی که دیدار صبا با فولاد خوزستان سه‌شنبه این هفته در قم برگزار می‌شود پیروزی در این دیدار برای صبای قم صدرنشین بازی‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و این تیم می‌خواهد باز هم صدرنشینی خود را با کسب سومین پیروزی حفظ کند.

صبای قم پیش از این یک بار در هفته نخست بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه خانگی خود برابر تیم ملوان بندر انزلی به میدان رفته و با نتیجه یک بر صفر با گلی که غلامرضا عنایتی از روی نقطه پنالتی برای این تیم به ثمر رسانده به پیروزی رسیده است.

بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر، تیم فوتبال صبای قم در دومین بازی خانگی خود از دور رفت مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 22 روز سه‌شنبه پانزدهم مرداد ماه در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم میزبان تیم فولاد خوزستان خواهد بود.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول