اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری خانگی

صبای قم به فولاد خوزستان باخت/ نقل مکان صبا به رتبه سوم جدول

تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم فوتبال فولاد خوزستان تن به شکست داد.

صبای قم به فولاد خوزستان باخت/ نقل مکان صبا به رتبه سوم جدول

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته سوم از دور رفت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس سه‌شنبه شب پانزدهم مرداد ماه به انجام رسید و طی آن صبا در میزبانی از فولاد خوزستان نتیجه را واگذار کرد.

این بازی در نیمه اول با برتری نسبی صبا به پایان رسید، در شرایطی که در نیمه دوم هر دو تیم فولاد خوزستان و صبای قم شرایط متعادلی داشتند فولادی‌ها به گل رسیدند و توانستند در دقیقه 49 با ارسال از روی ضربه آزاد توسط عبدالله کرمی دروازه صبا را باز کنند.

در این دیدار شاگردان حسین فرکی بازی خوبی از خود ارائه کردند، ولی حق صبا باخت در این مسابقه خانگی نبود؛ اما شانس هم با صبایی‌ها یار نبود و در نهایت در پایان 90 دقیقه و وقت‌های تلف شده رقابت نزدیک و نفس‌گیر در حالی که شرایط بازی کاملاً برابر بود، فولادی‌ها با دست پر از قم خارج شدند.

صبای قم با این باخت شش امتیازی باقی ماند و در مکان سوم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار گرفت تا در هفته چهارم از دور رفت این مسابقات روز نوزدهم مرداد ماه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم استقلال برود.

قضاوت این مسابقه برعهده شاهین حاج بابایی بود و داور مسابقه تنها یک بار اسماعیل شریفات بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان را با کارت زرد جریمه کرد و در سایر دقایق بازی دو تیم کاملا جوانمردانه و به دور از برخوردهای غیر فوتبالی بازی کردند.

بازی بعدی خانگی صبای قم در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال برابر گسترش فولاد تبریز برگزار می‌شود و تماشاگران فوتبال دوست قمی روز بیست و پنجم مرداد ماه جدال صبای قم با شاگردان رسول خطیبی را در ورزشگاه یادگار امام قم نظاره خواهند کرد.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته سوم تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با هفت امتیاز در صدر ایستاده است، استقلال تهران با شش امتیاز و تفاضل گل بهتر در مکان دوم جای دارد و صبای قم با همین تعداد امتیاز در مکان سوم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/78002/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول