اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم خبر داد

بیات تنها غایب صبای قم در دیدار با فولاد خوزستان

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم گفت: مدافع راست صبا تنها غایب این تیم در دیدار هفته سوم لیگ برتر برابر تیم فوتبال فولاد خوزستان محسوب می‌شود.

بیات تنها غایب صبای قم در دیدار با فولاد خوزستان

محمدرضا کشوری‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: محسن بیات که در دیدار هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ترکیب صبای قم مقابل نفت تهران حضور داشت متاسفانه از زمین بازی اخراج شد تا نتواند صبای قم برابر فولاد خوزستان را همراهی کند.

وی ادامه داد: نحوه قضاوت داور دیدار صبا و نفت بر عملکرد تیم ما تاثیر منفی داشت زیرا داور هنوز به دقیقه اول نیمه دوم نرسیده مدافع تیم ما را به شکل عجیب و غریبی از زمین بازی اخراج کرد در حالی که این اخراج حق بیات نبود و این بازیکن در دیدار هفته سوم صبا مقابل فولاد خوزستان حضور نخواهد داشت.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم افزود: تیم ما برابر نفت تهران در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که به برتری دو بر یک تیم صبای قم انجامید، بازی بسیار خوبی ارائه کرد و توانست سه امتیاز ارزشمند از این بازی بگیرد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه سایر بازیکنان تیم فوتبال صبای قم در شرایط روحی و جسمانی بسیار خوبی به سر می‌برند و بعد از برد ارزشمندی که در هفته دوم لیگ برتر برابر نفت تهران مدعی کسب کردیم، آماده بازی با تیم فولاد خوزستان هستند.

کشوری‌فرد یاد آور شد: در روزهای اخیر نیز تیم صبای قم زیر نظر کادر فنی خود تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته است و با توجه به انگیزه بسیار خوبی که در تک تک بازیکنان تیم وجود دارد، شرایط برای کسب موفقیت در دیدار با فولاد خوزستان فراهم است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه بازی‌های این تیم تا هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، ابراز داشت: تیم فوتبال صبای قم روز شنبه نوزدهم مردادماه در هفته چهارم با تیم استقلال تهران رو به رو می‌شود و بعد از آن نیز در هفته پنجم در قم از تیم گسترش فولاد پذیرای می‌کند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم افزود: کادر فنی ما زحمات زیادی برای آماده‌سازی تیم کشیده است و بازیکنان صبا در دیدار با نفت تهران نشان دادند که آرام آرام به روزهای آمادگی خود نزدیک می‌شوند و بر همین اساس توانستند بازی خوبی برابر حریف نامدار خود ارائه کنند.

تیم فوتبال صبای قم سه‌شنبه شب در هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در قم میزبان تیم فوتبال فولاد خوزستان خواهد بود دیداری که از ساعت 22 و زیر نور ورزشگاه یادگار امام قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول