اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دوم لیگ سیزدهم

صبای قم بر شاگردان گل محمدی غلبه کرد/ اولین پیروزی صبا برابر نفت

تیم فوتبال صبای قم نخستین پیروزی خود در بازی‌های رو در رو با تیم نفت تهران را در هفته دوم لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور به دست آورد.

صبای قم بر شاگردان گل محمدی غلبه کرد/ اولین پیروزی صبا برابر نفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شاگردان محمد مایلی‌کهن در تیم فوتبال صبای قم در نخستین بازی خارج از خانه خود در لیگ سیزدهم جمعه شب یازدهم مرداد ماه در تهران برابر نفت به میدان رفتند و با کسب دومین پیروزی خود را به عنوان مدعیان قهرمانی این فصل معرفی کردند.

دومین پیروزی صبا در اولین میهمانی لیگ سیزدهم

تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس از نیم فصل نخست رقابت‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با شایستگی برابر تیم فوتبال نفت تهران به برتری رسید و جایگاه خود را در کنار تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به صدر جدول رساند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال کشورمان، دومین هفته از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس جمعه شب یازدهم مرداد ماه با انجام چند مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری شد که در یکی از مهم‌ترین دیدارها، تیم فوتبال صبای قم به دومین پیروزی متوالی خود در این فصل دست یافت.

دومین گل عنایتی و نخستین گل کریمی برای پیروزی صبای قم

در این مسابقه حساس که به میزبانی شاگردان یحیی گل‌محمدی در تیم نفت تهران برگزار شد، تیم فوتبال صبای قم در نخستین مسابقه خارج از خانه خود در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، میهمان تیم فوتبال نفت تهران بود که در پایان دیداری حساس با نتیجه دو بر یک میزبان قدر خود را شکست داد و طلسم سه فصل ناکامی مقابل این تیم را شکست و در تاریخ بازی‌های رو در رو با تیم فوتبال نفت تهران به نخستین پیروزی خود دست پیدا کرد.

صبای قم در این دیدار حساس که در ورزشگاه تقریبا خالی از تماشاگر شهید دستگردی تهران برگزار شد، در حالی مقابل تیم نفت تهران به سرمربیگری یحیی گل‌محمدی به برتری دست یافت که برای دومین هفته متوالی بازی‌های خود را با کسب پیروزی پشت سر گذاشت.

صعود صبا به صدر جدول در کنار سپاهان اصفهان

در این دیدار تیم فوتبال صبای قم بسیار خوب و قوی ظاهر شد اما در دقیقه 25 این بازی خطا در داخل محوطه جریمه صبا تیم نفت را صاحب یک ضربه پنالتی کرد و این ضربه را رضا نوروزی به گل اول بازی برای نفتی‌ها تبدیل کرد و یک بر صفر از صبا جلو افتاد.

کمتر از 13 دقیقه بعد در حالی که حاضران در ورزشگاه شهید دستگردی تهران منتظر ارائه بازی هجومی و استفاده از شرایط میزبانی از سوی شاگردان یحیی گل‌محمدی بودند، این صبایی‌ها بودند که توانستند بازی قابل قبول و بهتری ارائه کنند و توسط غلامرضا عنایتی به گل تساوی رسیدند.

در نیمه دوم این دیدار تیم فوتبال صبای قم عرصه را بر نفت تهران تنگ کرد و جریان بازی را با توجه به افزایش انگیزه بازیکنان برای پیروزی کاملا به سود خود پیش برد و در نهایت به گل دوم دست یافت تا سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد و با شش امتیاز در کنار سپاهان اصفهان به صدر جدول رده‌بندی برود.

انتهای پیام/2258/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول