اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب رتبه دوم بعد از ماهان تندیس

صبای قم به نیمه نهایی فوتسال جام ولایت صعود کرد

تیم فوتسال صبای قم با کسب برتری در دومین دیدار خود از مرحله چهارم فوتسال جام ولایت در قم، راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات شد.

صبای قم به نیمه نهایی فوتسال جام ولایت صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، چهارشنبه شب شانزدهم مرداد ماه اندک تماشاگری برای تماشای دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و تصفیه آب معصومیه به سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آمده بودند تا تکلیف تیم دوم صعود کننده از گروه اول این مرحله مشخص شود.

صبای قم و تصفیه آب معصومیه در دیداری حساس برابر یکدیگر به میدان رفتند و صبایی‌ها برای صعود تنها نیاز به یک تساوی داشتند، اما تیم تصفیه آب معصومیه باید در این دیدار پیروز از میدان خارج می‌شد تا جواز صعود به نیمه نهایی را کسب کند.

فوتسالیست‌های صبای قم در این دیدار از تمام توان خود استفاده کردند تا بتوانند با اختلاف بیش از چهار گل تیم تصفیه آب معصومیه را شکست داده و به عنوان صدرنشین از این مرحله به نیمه نهایی بروند اما این اتفاق رخ نداد و آن‌ها تنها با اختلاف دو گل و با نتیجه پنج بر سه موفق به کسب پیروزی شدند.

در 20 دقیقه نیمه نخست این دیدار بازی کاملاً پایاپایی بود به طوری که بر خلاف تصور تیم صبای قم نتوانست به راحتی نتیجه را از آن خود کند. در این نیمه بازیکنان تیم تصفیه آب معصومیه نمایش خوبی داشتند و در نهایت بازی با برتری سه بر دو به سود صبا در این نیمه پایان یافت.

در نیمه دوم فوتسالیست‌های تیم تصفیه آب معصومیه بر شدت حملات خود افزودند تا بلکه از صبایی که چندان سرحال و قبراق بازی نمی‌کرد جواز صعود به نیمه نهایی را بگیرند که تا حدودی به خواسته خود رسیدند، اما تجربه بازیکنان صبا در ادامه بازی به کار آن‌ها آمد و در نهایت این صبا بود که از این بازی به سلامت عبور کرد و به نیمه نهایی این دوره از بازی‌های فوتسال جام ولایت رسید.

در 20 دقیقه نیمه دوم ابتدا این تیم تصفیه آب معصومیه بود که موفق شد گل تساوی سه بر سه را به ثمر برساند، اما در ادامه نتوانست از فرصت‌های خود به خوبی بهره ببرد و در نهایت با گل‌هایی که ابوالقاسم اروجی و مهدی حسن‌زاده به ثمر رساندند، صبا با کسب برتری پنج بر سه راهی نیمه نهایی شد.

در این گروه تیم فوتسال ماهان تندیس با کسب چهار امتیاز و تفاضل گل به اضافه چهار به عنوان صدرنشین صعود کرد در حالی که تیم صبای قم با کسب چهار امتیاز و تفاضل گل به اضافه دو در مکان دوم ایستاد و راهی نیمه نهایی مسابقات فوتسال جام ولایت شد.

انتهای پیام/78002/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول