اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکیت مازندران:

اسکیت‌سوار مازندرانی در لیگ اسکیت کشور قهرمان شد

رئیس هیئت اسکیت مازندران گفت: امیرحسین رضایی اسکیت‌سوار مازندرانی در لیگ اسکیت کشور قهرمان شد.

اسکیت‌سوار مازندرانی در لیگ اسکیت کشور قهرمان شد

حسین خیری‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در ساری اظهار داشت: امیرحسین رضایی اسکیت‌سوار نوجوان مازندرانی توانست در در مسابقات لیگ اسکیت سرعت کشور قهرمان شود.

به گفته رئیس هیئت اسکیت مازندران، رقابت‌های لیگ اسکیت سرعت کشور به مدت سه روز به میزبانی استان زنجان برگزار شده بود که اعضا تیم مازندران در میان 30 اسکیت‌سوار سراسر کشور علاوه بر جای گرفتن در مکان نخست رتبه‌های نهم تا سیزدهم را نیز به خود اختصاص دادند.

خیری‌نیا با اعلام اینکه رضایی در ماده 200 متر سرعت در این رقابت‌ها شرکت داشت، افزود: امیرحسین رضایی به همراه سینا زارعیان، شاهین اسلامی‌نیا، هاتف ولی‌زاده و فرشاد شریفی در تیم اسکیت مازندران حضور داشتند که حسین دیمین نیز به عنوان سرمربی این تیم حاضر بود.

رئیس هیئت اسکیت مازندران در پایان تصریح کرد: خوشبختانه ورزش اسکیت در طی چند سال گذشته با استقبال خوبی از سوی خانواده‌ها همراه بود و ورزشکاران این استان نیز توانستند رتبه‌های بسیار خوبی را به خود اختصاص دهند و باعث ارتقای این رشته مفرح ورزشی در بین دیگر استان‌های کشور شوند.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول