اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با مرحله دوم طرح تابستانی صورت می‌گیرد

برخورد جدی پلیس‌راه کهگیلویه‌وبویراحمد با دو تخلف سرعت و سبقت غیرمجاز

رئیس پلیس‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مرحله دوم طرح تابستانه دو تخلف سرعت و سبقت غیرمجاز بیش از هر تخلف دیگری در دستور کار پلیس برای برخورد با رانندگان متخلف قرار می‌گیرد.

برخورد جدی پلیس‌راه کهگیلویه‌وبویراحمد با دو تخلف سرعت و سبقت غیرمجاز

‌منوچهر سیاهپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به آغاز مرحله دوم طرح تابستانه پلیس‌راه اظهار کرد: این طرح با همکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی چون هلال‌احمر، راه و شهرسازی، اورژانس جاده‌ای، آتش نشانی، راهداری و حمل و نقل به منظور بهبود و ساماندهی وضعیت ترافیکی در محورهای اصلی استان انجام می‌شود.

وی افزود: ارتقاء سطح انضباط ترافیکی و ایجاد آرامش و رضایت‌مندی مردم با تسهیل در عبور و مرور و اجرای دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

این مسئول برقراری نظم و امنیت در راه‌های مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 200 نیروی انسانی به همراه 60 دستگاه خودرو به صورت آشکار و غیرمحسوس در محورهای پرتردد استان حضور فعال و همیشگی دارند.

 سیاهپور خاطرنشان کرد: اولویت نخست پلیس در این زمینه مدیریت سرعت، سبقت و کنترل رانندگان متخلف از طریق گشت‌های سیار آشکار و نامحسوس در همه محورهای مواصلاتی استان است.

فرمانده پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پلیس با حضور چشمگیر، فعال و موثر خود در تمام محورهای برون شهری در جهت روان سازی و انضباط ترافیکی و اجرای دقیق مقررات راهنمایی و رانندگی سفری ایمن را برای مردم فراهم می‌کند.

وی راکبان موتورسیکلت را بخش مهمی از چرخه ترافیکی دانست و بر لزوم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و استفاده از کلاه ایمنی برای راکبان موتورسیکلت‌ها تاکید کرد.

این مسئول ارشد انتظامی سرعت و سبقت غیرمجاز، انحراف و تجاوز به چپ و عدم استفاده از کمربند ایمنی را از مهم‌ترین عوامل نظارتی و مورد تاکید پلیس در این طرح دانست و اظهار کرد: پلیس ضمن اعمال جریمه‌های سنگین برای متخلفان خودروی آنها را نیز توقیف می‌کند.

انتهای پیام/82009/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول