اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ایلام:

تعامل پلیس و اصحاب رسانه در ایلام ستودنی است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: تعامل پلیس و اصحاب رسانه ستودنی است.

تعامل پلیس و اصحاب رسانه در ایلام ستودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمدرضا نظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به روز خبرنگار اظهار داشت: شهید صارمی در سال 47 در یکی از روستاهای بروجرد چشم به جهان گشود.

وی ادامه داد: این شهید والا مقام در رشته جغرافیا در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد که بعد از استخدام در خبرگزاری ایرنا در سال 77 در محل سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این مسئول اضافه کرد: در شورای فرهنگ عمومی کشور تاریخ شهادت این شهید والا مقام را به عنوان روز خبرنگار نامگذاری کردند.

نظری تصریح کرد: با این حسن انتخاب 17 مرداد روزی شد تا یاد شهدا غلامرضا رهبر، سید مرتضی آوینی، سید حسن شاهچراغی، بهروز فلاحت‌پور، حسن هادی، محمدرضا امانی و شهید بی‌نشان کاظم اخوان و دیگر شهدای عرصه خبر در ذهن ها جاودان بماند.  

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: به عنوان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام این روز را به همه همکاران و دوستانم در عرصه اطلاع‌رسانی تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: در طول یکسال منتهی به 17 مرداد سال 92 همکاری ارزنده‌ای بین این دستگاه و رسانه‌های استان ایلام برقرار شده است.

این مسئول اضافه کرد: شخص سردار دولتی فرمانده انتظامی استان ایلام از نزدیک با فرآیند کاری رسانه‌ها در استان آشنایی داشته و ارتباط و تعامل مناسبی با اصحاب رسانه برقرار کرده‌ است.

انتهای پیام/2246/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول