اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر

اختتامیه محافل انس با قرآن کریم پلیس گیلان برگزار شد

اختتامیه محافل انس با قرآن کریم پلیس گیلان در ماه مبارک رمضان امسال با معرفی نفرات برتر برگزار شد.

اختتامیه محافل انس با قرآن کریم پلیس گیلان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام کریم رجبی ظهر امروز در مراسم اختتامیه محافل انس با قرآن کریم پلیس گیلان، قرآن را معجزه نبی اکرم (ص) دانست و اظهار داشت: محافل انس با قرآن کریم در 68 نقطه ستاد و شهرستان‌های انتظامی استان به صورت رسمی برگزار شده است.

وی به برگزاری 23 جلسه تفسیر قرآن کریم در پلیس گیلان اشاره کرد و افزود: آموزش تفسیر قرآن کریم طبق ماموریت‌های نیروی انتظامی استان انجام شده است.

رجبی با بیان اینکه کلاس‌های تفسیر و قرائت قرآن کریم برای خواهران نیروی انتظامی گیلان برگزار شده، تصریح کرد: کارکنان وظیفه پلیس اشتیاق بسیاری در آموزش قرآن کریم دارند و 26 جلسه قرآنی برای این قشر برگزار شده است.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی انتظامی گیلان از برگزاری حفظ 30 جزء قرآن کریم در 32 نقطه برای کارکنان پایور خبر داد و بیان کرد: جلسه‌های قرآنی در شش نقطه برای خانواده‌های کارکنان پلیس گیلان برگزار شده است.

این مسئول با اشاره به آموزش قرآنی کارکنان پلیس به صورت توزیع لوح فشرده تفسیر موضوعی قرآن کریم در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های گیلان، اذعان کرد: آموزش‌ها به صورت غیر حضوری انجام می‌شود.

وی گسترش فرهنگ قرآنی را از برنامه‌های عقیدتی سیاسی در نیروی انتظامی برشمرد و اظهار کرد: فعالیت‌های روزانه پلیس با قرآن آغاز می‌شود و برنامه‌های مدونی در این زمینه تهیه شده است.

رجبی استفاده از استادان مجرب به منظور آموزش قرآن کریم به کارکنان را تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: قاریان برجسته کشوری برای ارتقای روحیه معنوی کارکنان انتظامی گیلان دعوت می‌شوند.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی انتظامی گیلان رمضان را فرصتی برای انتقال مفاهیم قرآنی برای کارکنان پلیس عنوان کرد و اذعان داشت: فرهنگ عمیق دینی برای مقابله با آسیب‌ها در کارکنان نیروی انتظامی گسترش پیدا می‌کند.

به گزارش فارس، برگزیدگان اختتامیه محافل انس با قرآن کریم پلیس گیلان در ماه مبارک رمضان امسال با اهدای جوایزی تجلیل شدند.

انتهای پیام/84001/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول