اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد

آغاز اجرای طرح ترافیکی تابستانی پلیس راه گیلان

فرمانده پلیس راه گیلان از آغاز اجرای مرحله دوم طرح ترافیکی تابستانی با حضور 300 پلیس در قالب 65 گروه از امروز در این استان خبر داد.

آغاز اجرای طرح ترافیکی تابستانی پلیس راه گیلان

مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آغاز مرحله دوم سفرهای تابستانی اظهار کرد: پلیس راه گیلان برای کنترل و نظارت بر جاده‌ها مرحله دوم طرح ترافیکی خودرو در استان را آغاز کرده است.

وی امنیت و ایمنی بیشتر مسافران را هدف اجرای طرح مذکور عنوان کرد و افزود: مسافرت‌ها پس از ماه مبارک رمضان به گیلان آغاز شده است.

رستگار با بیان اینکه حجم تردد و ترافیک در راه‌های استان به‌ویژه جاده‌های ورودی گیلان افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: محدودیت‌های ترافیکی به منظور ایجاد ترافیک روان در استان اجرا می‌شود.

وی به اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای رشت – قزوین و آستارا – اردبیل اشاره کرد و گفت: ممنوعیت تردد وسایط نقلیه سنگین در محور رشت – قزوین از هشت صبح تا 12 شب روزهای جمعه و شنبه اعمال می‌شود.

رستگار محدودیت ترافیکی محور آستارا – اردبیل را از ساعت 14 تا 23 روز جمعه اعلام کرد و یادآور شد: 300 مامور پلیس در قالب 65 گروه مرحله دوم طرح ترافیکی تابستانی را در گیلان اجرا می‌کنند.

فرمانده پلیس راه گیلان با تاکید براینکه محدودیت‌های ترافیکی شامل خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی نمی‌شود، اظهار کرد: مسافران با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از عجله و شتاب در جاده‌های گیلان رانندگی کنند.

وی رعایت قوانین را مهم‌ترین عامل پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی خواند و تصریح کرد: رانندگان به هشدارهای پلیس توجه داشته باشند.

انتهای پیام/84001/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول