اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال شهر زیراب:

پلیس در برقراری نظم سالن ورزشی شهر زیراب ضعیف عمل کرد

رئیس هیئت فوتبال شهر زیراب با اشاره به استفاده از سلاح سرد در سالن ورزشی، گفت: پلیس سوادکوه در برقراری نظم سالن ورزشی شهر زیراب ضعیف عمل کرده است.

پلیس در برقراری نظم سالن ورزشی شهر زیراب ضعیف عمل کرد

رضا قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با تأکید بر اینکه درگیری در سالن ورزشی زیراب نباید منجر به تعطیلی جام رمضان شود، گفت: در دیداری که به همراه رئیس هیئت فوتبال پل سفید با فرماندار شهرستان سوادکوه داشته‌ایم به بیان شرح ماجرا و بیان دیدگاه‌های خود پرداختیم و نظر خود را برای ادامه لیگ فوتسال جام رمضان اعلام کردیم.

رئیس هیئت فوتبال شهر زیراب با اشاره به اعلام تعطیلی لیگ فوتسال جام رمضان در زیراب بر طبق مصوبه روز گذشته شورای تامین شهرستان سوادکوه، افزود: با توجه به شرایط موجود ادامه بازی‌ها با نام جام رمضان میسر نیست و در آینده با نام دیگری به اتمام این دوره از بازی‌ها اقدام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه 11 بازی از جام رمضان زیراب باقی مانده است و در این بازی‌ها 28 تیم ثبت‌نام کرده بودند، خاطرنشان کرد: نزدیک به 300 نفر در جام رمضان شهر زیراب به عنوان فوتسالیست، کادر فنی و کادر خدماتی حضور داشته‌اند.

قربانی با تأکید بر اینکه وظیفه امنیت سالن‌ها بر عهده نیروی انتظامی است و هیئت فوتبال با این نیرو تعامل داشته است، اما دخالتی در امنیت سالن ندارد، یادآوری کرد: بر طبق توافقی که با پلیس سوادکوه برای امنیت سالن‌ها داشته‌ایم، مقرر شده بود تا چهار افسر و تعداد مورد نیاز سرباز به محل برگزاری مسابقات جام رمضان اعزام شوند که شاهد حضور تعداد قلیلی از سربازان بوده‌ایم.

رئیس هیئت فوتبال شهر زیراب، خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی به منظور استقرار امنیت و نظم در سالن‌های ورزشی شد و تصریح کرد: سرباز و افسر نیروی انتظامی باید رو به تماشاگر باشد و نظم‌دهی و مدیریت سکوهای سالن‌های ورزشی را مورد نظر داشته باشد.

وی به ضعف بازرسی تماشاگران توسط پلیس برای ورود به سالن‌های ورزشی اشاره و عنوان کرد: برخی از افرادی که مشروبات الکلی استفاده کرده بودند به سالن ورزشی وارد شدند و عدم بازرسی آنان جای سئوال دارد.

قربانی با اشاره به تمرکز کادر اجرایی و نظارت هیئت فوتبال برای برگزاری بازی و فعالیت داوران و بررسی مدارک فنی، تأکید کرد: امنیت جایگاه تماشاگران با نیروی انتظامی است و ما برای برقراری نظم در سالن ورزشی با پلیس سوادکوه قرارداد امضا کردیم و هزینه مالی پرداختیم.

رئیس هیئت فوتبال شهر زیراب در پایان متذکر شد: هیئت فوتبال شهر زیراب خواهان ادامه بازی جام رمضان است.

انتهای پیام/86015/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول