اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

38 واحد مسکن مهر مددجویان بهزیستی سرایان مورد بهره‌برداری قرار گرفت

مدیر‌کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: پروژه 38 واحدی نهضت تأمین مسکن معلولان و مددجویان بهزیستی سرایان در زمینی به مساحت چهار هزار و 640 مترمربع با زیربنای دو هزار و 280 متر مربع به بهره‌برداری رسید.

38 واحد مسکن مهر مددجویان بهزیستی سرایان مورد بهره‌برداری قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی فرمانداری سرایان، محمد‌حسن اکبری‌مطلق در مراسم افتتاح واحد‌های مسکن مهر مددجویان بهزیستی سرایان با اشاره به برنامه‌های بهزیستی در رفع مشکلات جامعه هدف، اظهار داشت: با وجود مشکلات موجود برنامه‌های بسیار بزرگی چه در زمینه کمک‌های مالی و چه در زمینه مسکن توسط بهزیستی اجرا شده است.

وی خودکفایی جامعه هدف بهزیستی را یکی از اهداف بزرگ این نهاد برشمرد و ادامه داد: بهزیستی خراسان جنوبی با برنامه‌های تدوین شده و با استفاده از طرح‌های اشتغالزایی موفقیت‌های بسیار بزرگی را کسب کرده است.

مدیر‌کل بهزیستی خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: پروژه 38 واحدی نهضت تامین مسکن معلولان و مددجویان بهزیستی سرایان در زمینی به مساحت چهار هزار و 640 متر مربع و زیربنای دو هزار و 280 متر مربع به بهره‌برداری رسید.

اکبری‌مطلق ادامه داد: نهضت تامین مسکن معلولان و مددجویان بهزیستی سرایان با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و 683 میلیون ریال در مدت کمتر از دو سال احداث شده است.

وی با بیان اینکه زیربنای هر واحد مسکن معلولان 64 متر مربع است، یادآور شد: همچنین هزینه آن 228 میلیون و 500 هزار ریال است که از این مبلغ 200 میلیون ریال در قالب تسهیلات، 15 میلیون و 500 هزار ریال کمک بلاعوض و 13 میلیون ریال نیز آورده هر واحد بوده است.

 مدیر‌کل بهزیستی خراسان جنوبی متذکر شد: تمامی هزینه انشعابات از قبیل آب، برق و گاز به صورت رایگان در اختیار افراد معلول زیر پوشش بهزیستی سرایان قرار می‌گیرد.

فرماندار سرایان در این مراسم اظهار داشت: بهزیستی در راستای خدمت‌رسانی به قشر آسیب‌پذیر و محروم جامعه بسیار مهم و حیاتی عمل می‌کند.

نبی‌زاده اذعان داشت: بهزیستی و سایر نهادهای حمایتی با وجود مشکلات با پیروی از منش ائمه و معصومین در حمایت از محرومان گام‌های بسیار مؤثری برداشته است.

وی تصریح کرد: دولت نهم و دهم در رفع محرومیت از اقشار محروم جامعه و رفع مشکلات آنها نگاه بسیار ویژه‌ای داشته است.

فرماندار سرایان ادامه داد: همچنین دولت نهم و دهم در زمینه کاهش محرومیت از این افراد گام‌های بزرگی در زمینه اشتغال، مسکن و سایر موارد حمایتی برداشته است.

انتهای پیام/69017/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول