اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون امور اقتصادی شورای شهر مشهد:

گله‌مندی خواجی از عملکرد راهور در سطح شهر/ پیاده‌روهای مشهد پیست موتورسواری شده است

رئیس کمیسیون امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای شهر مشهد گفت: بنده از عملکرد راهور در سطح داخل شهر بسیار گله‌مندم چرا که پیاده‌رو‌های شهر مشهد تبدیل به پیست موتور سواری شده است.

گله‌مندی خواجی از عملکرد راهور در سطح شهر/ پیاده‌روهای مشهد پیست موتورسواری شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامرضا خواجی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر در محل تالار شورا اظهار کرد: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری در ارائه گزارش‌های خود به طور مکرر از کوتاهی کردن دولت در حوزه اعتباربخشی در این معاونت یاد کرد.

وی افزود: بنده به این مسئله موافق هستم، اگرچه یکی از راهکارها در این بخش صرفه‌جویی و مدیریت اعتبارها است.

خواجی با بیان اینکه برخی افراد منتسب به یک جبهه و جریان و یا برخی نمایندگان از حیث انتساب به دولت نمی‌خواهند به ما کمک کرده و از دولت انتقاد کنند، خاطرنشان کرد: عده‌ای از ترس اینکه موقعیت خود را از دست بدهند متاسفانه در این حوزه با شهرداری و شورای شهر همکاری نمی‌کنند.

رئیس کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای شهر مشهد تصریح کرد: در حوزه شهری یکی دیگر از مسائل مهم ترافیک است.

وی ادامه داد: راهنمایی و رانندگی در جاده‌های بین شهری بسیار عملکرد مطلوبی دارد اما بنده از عملکرد راهور در سطح داخل شهر بسیار گله‌مندم.

خواجی یادآور شد: امروز شاهد آن هستیم که پیاده‌رو‌های شهر مشهد تبدیل به پیست موتور سواری شده است و به نوعی پیاده‌رو‌ها کارکرد خیابان را دارند.

انتهای پیام/70023/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول