اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه شهرداری اردبیل:

شهرداری اردبیل به اردوی کردان می‌رود/ مصاف شهرداری اردبیل با پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه شهرداری اردبیل گفت: تیم فوتبال شهرداری اردبیل که در لیگ دسته دو کشور حضور دارد یکشنبه برای تشکیل اردوی یک هفته‌ای به کردان در کرج می‌رود.

شهرداری اردبیل به اردوی کردان می‌رود/ مصاف شهرداری اردبیل با پرسپولیس

هادی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ‌با توجه به حضور تیم پرسپولیس در کرج و اردوی برپا شده این تیم در کردان تیم شهرداری اردبیل قرار است روز دوشنبه در ورزشگاه درفشی‌فر با تیم فوتبال پرسپولیس تهران بازی کند تا در این بازی دوستانه بتوانیم برخی از نقاط ضعف خود را مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی با بیان اینکه این اردو تا روز جمعه ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: ما در سه هفته گذشته در ورزشگاه صوابی نیز و همچنین زمین چمن آموزش و پرورش در میدان باکری تمرین داشتیم و تقریباً 90 درصد تیم در این اردوها حضور داشته و به مرز هماهنگی رسیده‌اند.

مدیرعامل باشگاه شهرداری اردبیل از عقد قرارداد با 15 بازیکن بومی خبر داد و یادآور شد: در اردوی کرج قرار است با دو بازیکن غیربومی نیز قرارداد ببندیم تا با یک تیم کامل و منسجم در این اردو تمرینات آماده‌سازی را انجام دهیم.

صباغی وضعیت باشگاه شهرداری اردبیل را در بحث حمایت، مدیریت و سازماندهی بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امسال تمام زمینه‌ها و بسترها برای صعود تیم شهرداری به لیگ یک فراهم شده به طوری که ما ورزشگاه تختی را به مدت یک سال اجاره کردیم تا بازی‌هایمان را در آنجا برگزار کنیم.

این مسئول از ساماندهی تیم‌های پایه و شکل‌گیری تیم‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان در قالب باشگاه شهرداری خبر داد و عنوان کرد: باشگاه شهرداری تنها باشگاه شناسنامه‌دار و دارای چارت سازمانی است که شخص شهردار و دیگر مسئولان و همچنین ورزش و جوانان به جد این تیم را برای حضور قوی در لیگ دسته دو حمایت می‌کنند.

این مدیر فوتبالی با قدردانی از حمایت‌های همه جانبه مسئولان استانی از این تیم و شکل‌گیری بسیج همگانی برای صعود تیم شهرداری از دسته دو به لیگ یک کشور بیان داشت: بنده به عنوان مربی فوتبال به این حرکت خوش‌بین هستم و معتقدم اگر این تیم با این ظرفیت و حمایت به لیگ دسته یک صعود نکند دیگر هیچ وقت امکان صعود برای این تیم فراهم نخواهد شد.

صباغی با بیان اینکه 80 درصد توان و ظرفیت تیم شهرداری در حد لیگ دسته یک بوده و ما حتی از تیم سایپا کرج که در لیگ برتر فوتبال بازی می‌کند بازیکن جذب کردیم، افزود: کادر مربیگری و فنی ما واقعاً با علاقه و رغبت به فعالیت خود ادامه می‌دهد به طوری که محمد ربیعی سرمربی تیم و دو سرپرست برای تیم شهرداری اردبیل انتخاب کرده‌ایم تا این تیم با قدرت بیشتر در مسابقات حاضر شود.

وی با بیان اینکه 29 مرداد آیین قرعه‌کشی لیگ دسته دو در فدراسیون فوتبال انجام شده و 20 شهریور آخرین مهلت نقل و انتقالات است، ادامه داد: بازی‌ها از اوایل مهر ماه آغاز می‌شود و ما بعد از اردوی کرج در اردوی سرعین حضور پیدا کرده و تمرینات خود را پی خواهیم گرفت.

مدیرعامل باشگاه شهرداری اردبیل در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل تصریح کرد: در سه هفته‌ای که تمرینات را آغاز کردیم 24 جلسه تمرینی در زمین و سالن بدنسازی انجام دادیم و تیم از نظر آمادگی به 60 درصد شرایط و وضعیت مطلوب رسیده که تا آخر شهریور ماه این وضعیت آماده‌سازی به 90 درصد خواهد رسید.

انتهای پیام/62004/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول