اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدارهای نهایی و رده‌بندی

تیم‌های فوتبال مدارس قزوین به مصاف هم می‌روند

تیم‌های فوتبال مدارس شهرستان قزوین امروز در دیدارهای نهایی و نیمه نهایی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

تیم‌های فوتبال مدارس قزوین به مصاف هم می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در رده سنی زیر 10 سال رقابت‌های فوتبال مدارس شهرستان قزوین، ابتدا در بازی رده‌بندی تیم‌های المپیک شاهین و مدرسه عالی برای کسب عنوان سومی به مصاف یکدیگر می‌روند و سپس تیم‌های فوتبال ستارگان و پرسپولیس به مصاف هم رفته تا تکلیف تیم قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شود.

اما در رده سنی زیر 11 سال مدارس فوتبال شهرستان قزوین نیز تیم‌های ستارگان و مدرسه عالی که با شکست مقابل رقیبان راهی دیدار رده‌بندی شده‌اند، با یکدیگر پیکار می‌کنند تا عنوان سومی این رده سنی را مشخص کنند.

در این رده سنی تیم‌های سرخپوشان و پرسپولیس دیدار نهایی را برگزار می‌کنند تا تکلیف تیم قهرمان این دوره از مسابقات را مشخص کنند.

اما در رده سنی زیر 12 سال تیم‌های ستارگان و پرسپولیس برگزار کننده دیدار رده‌بندی هستند تا تکلیف تیم سوم این دوره از مسابقات مشخص شود.

در دیدار نهایی این دوره از رقابت‌ها تیم مدرسه عالی با سرخپوشان بازی می‌کند تا تکلیف تیم قهرمان این رده سنی نیز مشخص شود.

رقابت‌های مدارس فوتبال شهرستان قزوین در حالی فردا با شناخت تیم‌های برتر در سه رده سنی 10، 11 و 12 سال به پایان می‌رسد که مسابقات فوتسال جام رمضان قزوین هم که از شب‌های گذشته با حضور 48 تیم با عنوان جام هلال در سالن هلال‌احمر آغاز شده است، رفته رفته به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود تا تیم‌های برتر این دوره از مسابقات هم مشخص شوند.

به طور حتم برگزاری مسابقات فوتبال در رده‌های سنی پایه نقش مهمی را در رشد و پیشرفت این رشته ورزشی ایفا می‌کند و جا دارد که مسئولان هیئت فوتبال استان با برنامه‌ریزی منسجم‌تر برای برگزاری این مسابقات در مناسبت‌های مختلف تلاش کنند تا موجب شکوفایی استعدادهای آینده فوتبال استان قزوین باشند.

انتهای پیام/77004/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول