اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس امور بانوان فوتبال مازندران:

5 بانوی مازندرانی در تیم ملی فوتبال حضور دارند

نایب رئیس امور بانوان هیئت فوتبال مازندران گفت: در فهرست جدید اردوی تیم ملی فوتبال زیر 16 سال کشورمان پنج بانوی مازندرانی نیز حضور دارند.

5 بانوی مازندرانی در تیم ملی فوتبال حضور دارند

فاطمه بوداغی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: این اردو که از 11 تا 18 مرداد در کمپ تیم‌های ملی در تهران برگزار می‌شود، 26 بازیکن دعوت شده از سراسر کشور در اردو حضور دارند.

وی افزود: در اردوی مرحله پنجم تیم ملی فوتبال زیر 16 سال بانوان کشورمان مازندران با داشتن پنج سهمیه بیشترین بازیکن را در اردو دارد.

نایب رئیس امور بانوان هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: فاطمه گرائیلی، زهرا خدابخشی، فاطمه متولی، فاطمه رعیت و ملیکا متولی به عنوان پنج مازندرانی در این اردو هستند.

بوداغی در ادامه گفت: بازیکنان از سوی کمیته فنی فدراسیون برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و تورنمنت بین‌المللی در این اردو دعوت شدند.

وی همچنین از حضور تیم خزرپوشان مازندران به عنوان نماینده استان در لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان باشگاه‌های کشور خبر داد و افزود: نماینده این باشگاه برای انجام مراسم قرعه‌کشی 12 مرداد در محل فدراسیون فوتبال حضور می‌یابد.

انتهای پیام/86005/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول