اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری فریدونکنار مطرح کرد

بازیکن‌سازی تیم فوتبال شهرداری فریدونکنار برای تیم ملی/ در لیگ برتر مازندران مدعی قهرمانی هستیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری فریدونکنار گفت: شهرداری فریدونکنار برای تیم ملی هم بازیکن‌سازی کرده است که نمونه‌اش سید مصطفی هاشمی، مصطفی ذکریا پور و رضا پورهاشم هستند.

بازیکن‌سازی تیم فوتبال شهرداری فریدونکنار برای تیم ملی/ در لیگ برتر مازندران مدعی قهرمانی هستیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بعد از پایان نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر استان مازندران و قهرمانی تیم فوتبال شهرداری فریدونکنار در نیم فصل اول این رقابت‌ها به سراغ کریم محمدی، مربی جوان و کاربلد این تیم رفتیم و در مورد خودش، وضعیت تیمش و برنامه وی برای آینده تیم شهرداری فریدونکنار با وی همکلام شدیم که در زیر می‌آید:

 فارس: تا به حال در چه تیم‌هایی حضور داشته‌اید؟

 سید کریم محمدی هستم 37 ساله اهل فریدونکنار، دارای مدرک مربیگری A کنفدراسیون فوتبال آسیا و استعدادیاب فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در شمال کشور (گیلان- گلستان- مازندران) و در تیم‌های دانش فریدونکنار، شهرداری امیرکلا و صنعت ساری در تمام رده‌های سنی در کشور به عنوان سرمربی و مربی حضور داشتم و هم‌اکنون سرمربی تیم فوتبال شهرداری فریدونکنار در لیگ برتر استان مازندران هستم. 

فارس: درباره نیم فصل اول و قهرمانی تیم‌تان در نیم فصل اول برای‌مان توضیح دهید؟

با توجه به تمرینات خوبی که پیش از شروع بازی‌ها داشتیم به لطف خدا موفق شدیم به قهرمانی نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر استان مازندارن برسیم. البته ما تازه کارمان شروع شده است و قهرمانی نیم فصل را فراموش کرده‌ایم و سخت کار می‌کنیم تا قهرمانی در نیم فصل دوم این رقابت‌ها را نیز به دست بیاوریم تا در مجموع قهرمان لیگ برتر امسال شویم. قهرمانی نیم فصل حاصل زحمات تیم داخل زمین (بازیکنان) و تیم بیرون زمین یعنی کادر تیم (غلامپور-شالیکار- پناهی- کریمیان - حسن‌زاده) به دست آمده است. 

فارس: لیگ را خیلی خوب شروع کردید، آیا باخت شما بعد از چند هفته نتایج خوبی که گرفته بودید، تأثیری روی روحیه بازیکنان تیم‌تان گذاشت؟

باخت تیم جوان ما در هفته هشتم در برابر شهروند سورک بسیار لازم و مفید بود، ما در آن بازی تمرکز لازم را نداشتیم و خیلی بد بازی کرده بودیم. این باخت باعث شد در ادامه راه دیگر تیم‌ها را دست کم نگیریم و با قاطعیت تمام امتیازات را جمع‌آوری کنیم. 

فارس: آیا بردهای پرگل در بازی‌های ابتدایی نیم فصل اول بازیکنان و خود شما را دچار غرور کرده بود؟

 به هیچ عنوان، غرور برای چه؟ مگر من و بازیکنانم چه کار کردیم و به چه افتخاری دست پیدا کردیم؟ خودم و تیمم جوان هستیم، اما خیلی باید کار کنیم و زحمت بکشیم. 

فارس: امسال تیم شما یکی از جوان‌ترین تیم حاضر در لیگ برتر استان مازندران است؛ میانگین سنی تیم‌تان چند است؟

میانگین سنی تیم ما زیر 23 سال است؛ البته در همه خطوط یکی دو بازیکن باتجربه داریم که در شرایط حساس گرهگشای مشکلات تیم هستند که من از همین جا به‌خاطر زحمات و فداکاری در تیم از آنها تشکر می‌کنم. 

فارس: نزدیک‌ شدن فاصله با تیم دوم و سوم دریای بابل و شهید کریمی جویبار آیا تهدیدی به حساب می‌آید؟

تیم‌های شهید کریمی جویبار، دریای بابل و طپش قائمشهر از تیم‌های خوب این مسابقات هستند که از مربیان قوی و بسیار خوبی بهره می‌برند و مطمئن باشید نیم فصل دوم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت و من هم برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. 

 فارس: از برگزاری مسابقات در نیم فصل اول این رقابت‌ها رضایت داشته‌اید؟

 جا دارد تشکر ویژه‌ای از هیئت فوتبال استان مازندران بابت برگزاری منظم این مسابقات داشته باشم، این مسابقات براساس برنامه ارائه شده به طور منظم برگزار شد؛ البته آماتور بودن تیم‌ها با توجه به فشردگی بازی‌ها باعث بروز یکسری مشکلات برای انها شده است. 

فارس: سال قبل خیلی از مربیان از داوری‌های ضعیف گلایه‌های زیادی داشتند، امسال داوری‌های در چه سطحی بود؟

بیشتر داوران ما باشخصیت و باوجدان هستند و از نظر فنی هم در سطح اول کشور در رده‌های مختلف داوری می‌کنند. داوری‌ها بدون اشکال نیست، اما نسبت به سال گذشته خیلی بهتر شده است. اگر صادقانه بخواهم بگویم سطح داوری ما از سطح فوتبال لیگ ما خیلی بالاتر است.  

فارس: آیا در نیم فصل بازیکنی به تیم اضافه شده یا از تیم خارج شده است؟

براساس قراری که با بازیکنان در شروع بازی‌ها داشتیم، هیچ بازیکنی از تیم جدا نخواهد شد و فعلاً هم چند بازیکن خوب به تیم اضافه شده‌اند تا بتوانیم روند خوب خودمان را تا پایان حفظ کنیم. 

فارس: چه برنامه‌ای برای نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر استان مازندارن دارید؟

 در نیم فصل دوم با کمک همکار خوبم محمد اصغری برای آماده‌سازی تیم برنامه‌ریزی کرده‌ایم و دنبال برطرف کردن نقاط ضعف تیم هستیم. بازی دوستانه خوبی را با تیم‌های خونه به خونه امیرکلا و شموشک نوشهر انجام داده‌ایم تا به شرایط مطلوب در نیم فصل دوم برسیم. مطمئن باشید فوتبال به مراتب بهتری نسبت به نیم فصل اول از تیم ما خواهید دید. 

فارس: آیا شما در فوتبال پایه هم فعالیت دارید؟

 مالک باشگاه دانش فریدونکنار هستم که تیم نوجوانان باشگاه در لیگ برتر کشور و تیم جوانان در لیگ دسته اول کشور حضور دارد. از همه کسانی که در چند سال گذشته برای موفقیت این باشگاه متحمل زحمات زیادی شدند، تشکر می‌کنم. 

فارس: چند بازیکن از بازیکنان فریدونکنار امسال در تیم ملی حضور داشتند؟

 سید مصطفی هاشمی، مصطفی ذکریاپور و رضا پورهاشم در اردوی تیم ملی نوجوانان و امیرصادق علیپور در اردوی انتخابی تیم ملی جوانان حضور داشتند. 

فارس: شما در فصل گذشته زمانی در تیم فوتبال صنعت ساری حضور داشتید، امسال از جایی پیشنهاد نداشتید؟

 از سوی استاد سورتیچی برای لیگ دسته دوم کشور (کاچیلای آمل) دعوت به همکاری شدم، اما به علت تعهد به شهرم و با توجه به شرایط موجود افتخار همکاری با این بزرگوار را نداشتم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

 انتهای پیام/2296/ذ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول