اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با غلبه بر صدراسیستم

ماهان تندیس قم قهرمان فوتسال جام ولایت شد

تیم فوتسال ماهان تندیس قم با کسب برتری مقابل صدراسیستم به عنوان نخست و مقام قهرمانی رقابت‌های فوتسال جام ولایت در استان قم دست یافت.

ماهان تندیس قم قهرمان فوتسال جام ولایت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، برای تماشای دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ولایت در استان قم بیش از 2 هزار تماشاگر علاقمند به فوتسال به سالن شهید حیدریان قم آمده بودند تا از نزدیک جدال دو مدعی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را نظاره‌گر باشند.

دیداری که حمید طیب طاهری داور بین‌المللی و ملی فوتسال قم به عنوان داور اول آن را سوت می‌زد، بین تیم‌های فوتسال صدراسیستم و ماهان تندیس قم برگزار شد و طی آن دو تیم بازی بسیار زیبا و جذابی را به نمایش گذاشتند، اما برتری از آن تیم ماهان تندیس قم شد.

در این دیدار که در حضور حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان و مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا برگزار شد، تیم فوتسال ماهان تندیس قم توانست با نتیجه چهار بر دو حریف خود را شکست داده و بدین ترتیب نخستین بار قهرمان فوتسال جام ولایت استان قم شود.

ماهانی‌ها که با هدایت سید وحید غیاثی کاپیتان سابق تیم‌های فوتسال ارم کیش، کیش ایر قم، صبای قم و دبیری تبریز در این رقابت‌ها حضور یافته بودند در ترکیب اولیه خود از حضور حسن عسگری، حسین صبوری، سعید تقی‌زاده، محمدحسین کوهستانی و علی‌اصغر احمدی سود می‌بردند.

در سوی دیگر میدان تیم فوتسال صدراسیستم که از تیم‌های باسابقه فوتسال قم به شمار می‌رود و سابقه چندین دوره حضور در رقابت‌های لیگ کشور را دارد، با مدیریت اکبر کوهستانی و مربیگری تقی عطایی در ترکیب اولیه خود محمد کوهستانی، حمید نصیری، حسین مردانی پور، احمد پری آذر و اسماعیل وطن خواه را به زمین مسابقه فرستاد اما نتوانست در مقابل تیم ماهان تندیس نتیجه دلخواه را کسب کند.

نیمه نخست این دیدار جذاب و تماشایی با برتری یک بر صفر و با گل سعید تقی‌زاده ملی پوش تیم صنایع گیتی پسند اصفهان که به صورت قرضی به ماهان تندیس آمده بود، به سود تیم ماهان تندیس به پایان رسید تا اتفاقات مهم بازی در نیمه دوم رخ بدهد.

در نیمه دوم این دیدار فوتسالیست‌های تیم ماهان تندیس قم بر شدت حملات خود افزودند و در حالی که آماده‌تر از حریف نشان می‌دادند سه بار دیگر دروازه تیم صدراسیستم را باز کردند، اما تیم حریف نیز دو گل وارد دروازه تیم ماهان تندیس کرد تا در این بازی شش بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کند، اما برتری چهار بر دو به سود تیم فوتسال ماهان تندیس رقم خورده و این تیم قهرمان جام ولایت شود.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول