اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

متأسفانه برخی از مسئولان تنها به فکر خود هستند

حدادی: در مسابقات مسکو شرکت نمی‌کنم/ امید ورزشکاران به وزیر جدید

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن گفت: به دلیل عدم در اختیار گذاشتن امکانات، در مسابقات مسکو شرکت نمی‌کنم.

حدادی: در مسابقات مسکو شرکت نمی‌کنم/ امید ورزشکاران به وزیر جدید

احسان حدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص حضور در مسابقات مسکو اظهار داشت: مسابقات جهانی روسیه از امروز در مسکو آغاز می‌شود که البته بنده در این مسابقات شرکت نمی‌کنم.

وی پیرامون عدم حضور خود در این رقابت‌ها افزود: مشکلات اخیر و بعد از المپیک و عدم در اختیارگذاری امکانات، سبب شد تا در این دور از مسابقات شرکت نکنم.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن با ابراز امیدواری برای تهیه امکانات و استمرار تمرینات خود تصریح کرد: در حال حاضر استعدادهای ورزشی بسیاری در کشور وجود داشته و در تاکستان نیز ورزشکاران بسیاری مانند «خورند» در رشته پرتاب وزنه فعالیت دارند.

حدادی با بیان اینکه ورزشکاران در صورت در اختیار داشتن مربی و امکانات قاعدتا می‌توانند مدال المپیک را کسب کنند و در حال حاضر استعدادهای خوبی از شمال تا جنوب کشور وجود دارد، بیان کرد: متأسفانه برخی از مسئولان تنها به فکر خود هستند و اگر حمایتی از سوی مسئولان صورت گیرد، شاهد شکوفایی استعدادهای ورزشی هستیم.

این قهرمان با بیان اینکه رشته دو و میدانی قدمت زیادی در ایران دارد، افزود: بهره‌گیری از مربی خارجی یکی از راه‌ها برای پیشرفت است که متأسفانه امر بهره‌گیری از مربی خارجی هنوز جا نیفتاده و مربی درجه دو و سه در کشور در حال استفاده هستند.

حدادی با بیان اینکه در صورت تخصیص امکانات قاعدتا ورزشکاران ایرانی مدال‌های رنگارنگی را در عرصه‌های بین‌المللی کسب می‌کنند، ابراز داشت: امیدواریم با آمدن وزیر جدید در رأس وزارت ورزش و با حمایت‌های دولت جدید شاهد بها دادن بیشتر به ورزش باشیم.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن با اشاره به رسیدگی‌های صورت گرفته ورزشی در دولت دهم عنوان کرد: متأسفانه برخی مدیران آن‌طور که باید به امر ورزش رسیدگی و توجه نمی‌کنند و نبود امکانات ورزشی در کشور در صدر مشکلات قرار دارد.

حدادی، نبود زمین پرتاب دیسک و زمینه‌های ورزشی مناسب را جزو بزرگترین دغدغه‌های ورزشکاران این رشته ورزشی اشاره کرد و بیان داشت: رسیدگی به رشته‌های پایه مهم‌ترین درخواست از مسئولان جدید بوده و در صورت تقویت رشته‌های پایه می‌توانیم در رشته‌های دیگر مدال بگیریم.

وی ادامه داد: هیئت‌های ورزشی نیز با در اختیار داشتن بودجه‌ باید از ورزشکاران حمایت کرده و دست در دست هم با انگیزه قوی به دنبال نتیجه‌ای مطلوب‌تر باشند.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن گفت: در حال حاضر دو مرحله مسابقات دایمولیج در سویس، سوئد، آلمان و چند کشور اروپایی باقی مانده که در هفته آینده برگزار می‌شود.

وی در پایان با ابراز خرسندی از نخستین حضور خود در شهر تاکستان اظهار کرد: بنده تا به حال در این شهر حضور پیدا نکرده بودم و خوشحال هستم که به شهری دیگر از شهرهای ایران حضور پیدا کردم.

انتهای پیام/77005/ب40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول