اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک تیم فوتبال صبای قم در گفت‌و‌گو با فارس:

غلبه بر استقلال دور از دسترس صبا نیست

هافبک تیم فوتبال صبای قم غلبه بر تیم استقلال تهران در بازی بزرگ هفته چهارم لیگ برتر را دور از دسترس این تیم ندانست.

غلبه بر استقلال دور از دسترس صبا نیست

اکبر صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از آمادگی خود و سایر هم‌تیمی‌هایش برای دیدار شنبه‌شب مقابل استقلال تهران خبر داد و اظهار کرد: برای اینکه نشان دهیم که باخت مقابل فولاد خوزستان کاملاً اتفاقی بود، از این بازی سه امتیاز را می‌خواهیم.

وی با بیان اینکه حضور در رتبه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر به بازیکنان ما روحیه و آرامش بالایی داده است، اضافه کرد: بعد از پیروزی برابر ملوان و نفت همه انتظار داشتند که صبای قم در هفته سوم بتواند فولاد را هم شکست بدهد، اما متأسفانه در این بازی بدشانس بودیم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم یادآور شد: باخت برابر تیم فولاد خوزستان را به حساب اتفاقات فوتبال بگذارید و مطمئن باشید در دیدار با استقلال تهران هم خوب بازی خواهیم کرد و هم اینکه امتیاز خواهیم گرفت تا در بالای جدول رده‌بندی و بین مدعیان قهرمانی حضور داشته باشیم.

وی عنوان داشت: در دو بازی مقابل نفت و ملوان با انجام بازی حساب شده، فنی، تاکتیکی و همچنین انگیزه بالایی که بین بازیکنان صبا بود به پیروزی رسیدیم و حالا در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال برای جبران باخت بازی رفت فصل گذشته نیز انگیزه داریم.

صادقی با بیان اینکه بازی در مقابل استقلال انگیزه زیادی به بازیکنان صبا داده است، ابراز داشت: صبای قم تا این هفته به خوبی نشان داده که می‌تواند یکی از مدعیان لیگ برتر این فصل باشد، ما در مقابل استقلال هم سعی می‌کنیم خوب بازی کرده و این مهم را ثابت کنیم.

وی که سال گذشته در هفته چهارم موفق شد در ورزشگاه آزادی دروازه تیم پرسپولیس تهران را از روی نقطه پنالتی باز کند و در پیروزی دو بر صفر صبا نقش موثری ایفا کند، افزود:‌ از اینکه در صبا در کنار بازیکنان بسیار خوب این تیم بازی می‌کنم بسیار خوشحالم و در حال حاضر هماهنگی خوبی با سایر نفرات دارم تا بتوانم از توانایی‌های خود برای موفقیت تیم صبای قم در لیگ سیزدهم استفاده کنم.

هافبک همدانی تیم فوتبال صبای قم بیان کرد:‌ ما خوب و هماهنگ بازی می‌کنیم به خصوص با وجود مربی خوب و با دانشی همچون محمد مایلی‌کهن و بازیکنان خوبی که در تیم هستند، هدف ما این است که جایگاه خود را در بالای جدول حفظ کنیم.

دیدار صبا و استقلال از ساعت 21 و 15 دقیقه شنبه 19 مرداد در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول