اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تغییر برنامه از سوی سازمان لیگ برتر

دیدار صبا و استقلال با 45 دقیقه تاخیر برگزار می‌شود

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با 45 دقیقه تاخیر برگزار می‌شود.

دیدار صبا و استقلال با 45 دقیقه تاخیر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که استارت بازی‌های هفته چهارم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از فردا شب زده می‌شود، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران در هفته چهارم لیگ سیزدهم به میزبانی شاگردان امیر قلعه‌نویی به انجام خواهد رسید.

در آغازین بازی هفته چهارم دیدارهای دور رفت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و بر اساس برنامه، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران قرار بود از ساعت 20 و 30 دقیقه شنبه نوزدهم مرداد ماه در ورزشگاه آزادی تهران به انجام برسد که این دیدار 45 دقیقه دیرتر یعنی از ساعت 21 و 15 دقیقه این روز در حضور علاقمندان به فوتبال برگزار خواهد شد.

سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بعد از اعلام برنامه دیدارهای هفته‌های چهارم تا هفتم این دوره از سوی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال در حالی در اوج حساسیت خود دنبال می‌شود که هم‌اکنون فاصله زیادی بین تیم‌ها ایجاد نشده ولی جدول رده‌بندی هم‌اکنون دو تیم هفت امتیازی و یک تیم شش امتیازی دارد و سایر تیم‌ها در تعقیب سپاهان اصفهان، پرسپولیس تهران و صبای قم هستند.

نماینده فوتبال استان قم در حالی این هفته در دیداری خارج از خانه مقابل تیم فوتبال استقلال تهران صف‌آرایی می‌کند که در هفته سوم لیگ برتر فوتبال موفق عمل نکرد و در میان ناباوری در دیدار خانگی برابر فولاد خوزستان به شکست یک بر صفر تن داد.

در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، صبا با ترکیبی کاملا متفاوت نسبت به دوره‌ گذشته لیگ برتر با بازیکنان جدید، کم نام و نشان و جویای نام البته در کنار چهره‌های باتجربه بسیار خوب در فوتبال کشور ظاهر شده است.

تیم فوتبال صبای قم در فصل سیزدهم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تاکنون دو پیروزی برابر تیم‌های ملوان بندر انزلی و نفت تهران کسب کرده است ولی در یک بازی نیز به تیم فولاد خوزستان باخته تا در آستانه بازی با استقلال تهران با شش امتیاز در مکان سوم جدول جای بگیرد.

سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی امسال با شرکت 16 تیم برگزار می‌شود که در پایان لیگ این فصل تنها تیم قهرمان به صورت مستقیم در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا شرکت می‌کند و تیم‌های دوم و سوم نیز همراه با قهرمان در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا شرکت می‌کنند.

در 12 دوره گذشته این مسابقات، تیم فوتبال صبای قم در دوره هفتم موفق به کسب بهترین جایگاه خود شد و توانست در بین رقبای لیگ برتری بعد از پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در جایگاه سوم ایستاده و در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند، ضمن اینکه در لیگ یازدهم نیز سوم شد و به رقابت‌های آسیایی رفت.

انتهای پیام/78002/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول