اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فوتسال جام ولایت در قم:

ماهان تندیس به نیمه نهایی راه یافت / صبا در انتظار صعود

تیم فوتسال ماهان تندیس قم با کسب برتری پر گل در دومین مسابقه خود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتسال جام ولایت صعود کرد.

ماهان تندیس به نیمه نهایی راه یافت / صبا در انتظار صعود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای چهارمین مرحله مسابقات فوتسال جام ولایت در قم سه‌شنبه شب پیگیری شد و طی آن در دیدارهای مهم برگزار شده، نتایج جالب توجهی رقم خورد که از جمله می‌توان به موفقیت ماهان تندیس در راهیابی به نیمه نهایی اشاره کرد.

در مرحله چهارم مسابقات فوتسال جام ولایت در قم شش تیم حضور دارند و دیدارهای خود را در دو گروه سه تیمی به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند تا در پایان این مرحله دو تیم از هر گروه جواز حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها را به دست بیاورند.

تیم‌های فوتسال ماهان تندیس، صبای قم و تصفیه معصومیه در گروه اول این مرحله حضور دارند و تیم‌های سون، صدراسیستم و دنیای ورزش نیز در گروه دوم هستند در حالی که از گروه نخست صعود تیم فوتسال ماهان تندیس به مرحله نیمه نهایی قطعی شد.

فوتسالیست‌های تیم ماهان تندیس در دیداری حساس سه‌شنبه شب در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به مصاف تیم فوتسال تصفیه معصومیه رفتند و در حالی که کاملا برتر از حریف عمل کردند با اختلاف چهار گل به پیروزی رسیدند.

فوتسالیست‌های تیم ماهان تندیس که در نخستین مسابقه خود از این مرحله برابر تیم صبای قم به تساوی یک بر یک رسیده بودند در دومین بازی در پی کسب جواز صعود با نتیجه پنج بر یک حریف خود را در هم کوبیده و صعود خود را به نیمه نهایی مسجل کردند.

امشب نیز تیم فوتسال صبای قم در دومین دیدار خود به مصاف تیم تصفیه معصومیه می‌رود و در صورت کسب برتری در این مسابقه یا حتی به دست آوردن یک تساوی به عنوان تیم دوم می‌تواند بعد از تیم ماهان تندیس جواز صعود به نیمه نهایی را کسب کند.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول