اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دروازه‌بان تیم فوتسال صبای قم:

جام رمضان به آمادگی صبا کمک می‌کند / صبا با قدرت در لیگ برتر حضور می‌یابد

دروازه‌بان تیم فوتسال صبای قم از حضور پرقدرت این تیم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خبر داد.

جام رمضان به آمادگی صبا کمک می‌کند / صبا با قدرت در لیگ برتر حضور می‌یابد

محمد دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: ما این روزها هم تمرین می‌کنیم و هم مسابقه برگزار می‌کنیم تا تیم فوتسال صبا به بهترین شکل برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور آماده شود.

وی ادامه داد: پس از نایب قهرمانی ارزشمندی که در فصل چهاردهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور به دست آوردیم، اکنون هم توقعات از صبا بالاتر رفته و هم اینکه حریفان لیگ برتری به صبای قم به عنوان یک تیم بزرگ و مدعی نگاه می‌کنند.

دروازه‌بان تیم فوتسال صبای قم اضافه کرد: از سه هفته قبل تمرینات خود را برای فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور شروع کرده‌ایم و کار آماده سازی ما به صورت جدی ادامه دارد، بازیکنان خوبی امسال در ترکیب صبا هستند و می‌توانیم مانند سال گذشته مدعی قهرمانی باشیم.

وی در ادامه از حضور تیمش در رقابت‌های فوتسال جام رمضان قم خبر داد و افزود: با توجه به اینکه رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دقیقا از یک ماه دیگر یعنی از پانزدهم شهریور ماه آغاز می‌شود، بازی‌های جام رمضان در ایجاد هماهنگی و آمادگی تیم ما نقش مثبتی ایفا می‌کند.

دهقان ابراز داشت: ما هم در مرحله مقدماتی و هم در مرحله نهایی این رقابت‌ها برابر تیم‌های خوبی بازی کرده‌ایم، اگر چه در دوران بدنسازی هستیم و هنوز به صد درصد آمادگی نرسیده‌ایم اما مطمئنا اثرات مفید حضور در جام رمضان فوتسال قم می‌تواند در تیم صبا نتایج خوبی در لیگ جدید داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: تمام تیم‌هایی که امسال در مسابقات جام رمضان فوتسال در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم حضور یافته‌اند برابر صبا با قدرت به میدان می‌آیند و این مهم می‌تواند محک جدی برای تیم باشد.

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال امید تصریح کرد: ما در لیگ چهاردهم نایب قهرمان فوتسال کشور شده‌ایم و امسال همه انتظار دارند که صبا بار دیگر در حد و اندازه‌های یک مدعی قهرمانی به مصاف حریفان برود، این مهم اگر چه کار ما را سخت می‌کند اما از سوی دیگر به ما انگیزه می‌دهد که واقعا می‌توانیم یک بار دیگر مدعی قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشیم.

انتهای پیام/2258/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول