اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله نیمه نهایی فوتسال جام ولایت در قم

صدراسیستم با عبور از سد فوتسالیست‌های صبا فینالیست شد

تیم فوتسال صدراسیستم قم با کسب برتری در مقابل تیمی که بیشتر بازیکنان آن را فوتسالیست‌های صبا تشکیل می‌دادند راهی دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ولایت در قم شد.

صدراسیستم با عبور از سد فوتسالیست‌های صبا فینالیست شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های فوتسال جام ولایت که امسال با شرکت تیم‌های مدعی از شب نخست ماه مبارک رمضان در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز شده بود سرانجام به شب پایانی رسید و تیم‌های فینالیست خود را شناخت.

در شب عید سعید فطر و تا دقایق اولیه صبح امروز جمعه هجدهم مرداد ماه سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم مملو از تماشاگران و علاقمندان به فوتسال بود تا آنها بیننده و نظاره‌گر جدال تیم‌های مدعی برای صعود به فینال مسابقات فوتسال جام ولایت باشند.

بعد از پایان رقابت 44 تیم مدعی حاضر در این رقابت‌ها، سرانجام تیم‌های فوتسال دنیای ورزش، ماهان تندیس، طلوع مهر و صدراسیستم جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست آوردند و بدین ترتیب از بین این چهار تیم فینالیست‌ها معرفی شدند.

در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها بامداد امروز در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم، یکی از دیدارهای مهم برای تعیین یکی از فینالیست‌های این دوره را تیم‌های فوتسال صدراسیستم قم و طلوع مهر برگزار کردند که این بازی به برتری تیم صدراسیستم انجامید.

در حضور فوتسال دوستان قمی هر دو تیم بازی بسیار زیبایی را به نمایش گذاشتند، اما کار آنها برای تعیین تیم پیروز و برتر برای حضور در دیدار نهایی این دوره از مسابقات فوتسال جام ولایت در استان قم به ضربات پنالتی کشید و تیم برتر این بخش نیز تیم صدراسیستم بود.

صدراسیستم قم در این دیدار سه بازیکن مطرح تیم فوتسال شهید منصوری قرچک به نام‌های احمد پری آذر، اسماعیل وطن‌خواه و حمید نصیری را به ترکیب اصلی خود اضافه کرده بود در حالی که تیم طلوع مهر نیز در این رقابت‌ها از فوتسالیست‌های مطرح صبای قم نظیر محمد دهقان، ابوالقاسم اروجی، مهدی حسن‌زاده، علی شریفی، هاشم فرج‌زاده، علیرضا وفایی، میثم ایلانلو و چند بازیکن مطرح دیگر استفاده می‌کرد.

به هر حال کار دو تیم در وقت‌های عادی و همچنین دو نیمه پنج دقیقه‌ای وقت‌های اضافی به تساوی دو بر دو انجامید و برای تعیین تیم پیروز و راه یافته به دیدار فینال مسابقات فوتسال جام ولایت در استان قم کار به ضربات پنالتی کشیده شد که تیم پیروز این بخش تیم صدراسیستم بود و بدین ترتیب این تیم راهی دیدار نهایی فوتسال جام ولایت در استان قم شد.

انتهای پیام/78002/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول