اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان:

برابر صبا انگیزه‌های زیادی داشتیم / راه بردن صبا را بلد بودیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: گرفتن سه امتیاز از یک دیدار سخت و نفس‌گیر کار بسیار بزرگی بود که بازیکنان فولاد در دیدار با صبای قم انجام دادند.

برابر صبا انگیزه‌های زیادی داشتیم / راه بردن صبا را بلد بودیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسین فرکی بامداد امروز در کنفرانس خبری بعد از پایان بازی تیمش با صبای قم حضور یافت و در پاسخ به نحوه عملکرد تیمش در این دیدار خارج از خانه اظهار داشت: ما شناخت خوبی از صبا داشتیم و در طول هفته نیز بارها شیوه بازی مقابل این تیم را مرور کرده بودیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما واقعا تلاش ستودنی برای رسیدن به این نتیجه داشتند، ما از قبل می‌دانستیم که مقابل صبای قم کار بسیار سختی پیش رو داریم چون صبا بسیار تیم خوبی است که توانسته بود از هر دو بازی قبل خود سه امتیاز کامل را بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ابراز داشت: با این حال ما هم انگیزه‌های زیادی داشتیم که به قم بیاییم و در مقابل صبای قم بهترین بازی خود را انجام بدهیم، اینجا کمی شرایط آب و هوایی روی کیفیت کار تیم ما اثر گذاشت اما در مجموع از اتفاقاتی که رخ داد و به پیروزی ما انجامید راضی هستم.

وی در پاسخ به این سئوال که شما پیش از بازی به چه نتیجه‌ای فکر می‌کردید عنوان داشت: به واقع باید بگویم که ما در قم به دنبال کسب سه امتیاز بودیم، منتها این موضوع به نوع عملکرد بازیکنان ما و اینکه آن‌ها خواسته‌های کادر فنی را در زمین اجرا کنند، بستگی داشت و خوشبختانه به آن رسیدیم.

فرکی در ادامه با بیان اینکه قبل از بازی وضعیت جدول نشان می‌داد که دو تیم در چه وضعیتی قرار دارند، بیان داشت: صبا تیم بسیار خوبی است و ما شناخت کاملی از این تیم داشتیم، بازیکنان و کادر فنی آن‌ها را به خوبی می‌شناختیم، برای ما بازی سختی بود چون صبا در دو بازی قبل خود پیروز میدان شده بود و از شرایط میزبانی نیز استفاده می‌کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اضافه کرد: با این حال ما هم انگیزه‌های زیادی داشتیم که از این میدان نتیجه بگیریم، برای همین منظور با برنامه حرکت کردیم، در طول هفته آموزش‌های لازم را به بازیکنان داده بودیم و کاملا صبا را به بازیکنان فولاد شناسانده بودیم.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیداری حساس از هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس توانست در خارج از خانه مقابل صبای قم با یک گل به برتری رسیده و بدین ترتیب با شش امتیاز جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشد.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول