اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتسال ماهان تندیس قم:

قهرمانی در جام ولایت موجب حضور پرقدرت ماهان قم در لیگ دسته یک می‌شود

کاپیتان تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: قهرمانی در جام ولایت زمینه حضور موفق و پرقدرت تیم ماهان تندیس قم در لیگ دسته یک فوتسال کشور را فراهم می‌کند.

قهرمانی در جام ولایت موجب حضور پرقدرت ماهان قم در لیگ دسته یک می‌شود

حسین صبوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: در آغاز رقابت‌های جام ولایت شاید کمتر کسی روی تیم ما برای حضور در فینال رقابت‌ها حساب می‌کرد، اما بازی به بازی به شرایط مطلوب رسیدیم و خود را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی کردیم.

وی ادامه داد: بازی‌های جام رمضان امسال در سالن شهید حیدریان قم از سطح کیفی و فنی بسیار بالایی برخوردار بود و تیم‌ها با بازیکنان توانمند و آماده‌ای در مسابقات حضور یافتند و می‌توان گفت بازیکنان مستعدی در این دوره به فوتسال قم معرفی شدند.

کاپیتان تیم فوتسال ماهان تندیس قم با اشاره به دیدار نهایی که قرار است امشب در سالن حیدریان قم برگزار شود، تصریح کرد: به تیم ما سعید تقی‌زاده ملی پوش سابق تیم‌های صبا و گیتی پسند اصفهان اضافه شده و ما توان تیمی بالایی داریم.

این بازیکن فوتسال خاطرنشان کرد: اما نباید فراموش کنیم که تیم فوتسال صدراسیستم نیز از بازیکنان خوبی همچون احمد پری آذر، اسماعیل وطن‌خواه و حمید نصیری که از بازیکنان با سابقه فوتسال کشور هستند بهره می‌برد، بنابراین تماشاگران می‌توانند بازی بسیار خوبی را نظاره‌گر باشند.

صبوری با اشاره به بازی نیمه نهایی بین این تیم و تیم فوتسال دنیای ورزش که بامداد امروز در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد، تصریح کرد: بازی بسیار خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم، اما ما در این دیدار با تجربه بازی کردیم و لایق کسب پیروزی بودیم.

وی یادآور شد: تیم ما در نیمه اول با سه گل از حریف پیش افتاد و همین امر موجب شد تا شرایط خوبی برای پیروزی ماهان تندیس در این مسابقه فراهم شود. در بازی امشب نیز سعی می‌کنیم آنقدر خوب و با حوصله بازی کنیم که قهرمان این رقابت‌ها شویم.

کاپیتان تیم فوتسال ماهان تندیس قم متذکر شد: امسال هدف ما حضور موفق و پرقدرت در مسابقات لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور است و قطعا موفقیت در مسابقات جام ولایت می‌تواند انگیزه و توان بازیکنان ما را برای شرکت در لیگ دسته یک افزایش بدهد.

صبوری اذعان داشت: مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور از آبان ماه شروع می‌شود و ما زمان مناسبی داریم که بتوانیم خود را آماده این رقابت‌ها کنیم.

انتهای پیام/78002/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول