اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زرند:

فتنه‌گران جایگاهی در دولت ندارند

امام جمعه زرند گفت: قطعاً کسانی که در فتنه سال 88 نقش داشتند در دولت یازدهم جایگاهی ندارند.

فتنه‌گران جایگاهی در دولت ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام رضا‌ کرمی‌پور صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر با اشاره به آیات قرآن کریم اظهار داشت: در انسان احساس تمایلی وجود دارد که خود به خود انسان را به سوی خدا می‌کشد‌ و آن حس خدا‌جویی ‌است که در ماه رمضان و عید فطر تقویت می‌شود. 

وی با اشاره به 23 مرداد سالروز پیروزی حزب‌الله لبنان بر ارتش رژیم اشغالگر قدس در جنگ 33 روزه گفت: در جنگ 33 روزه استقامت موجب پیروزی شد.

امام جمعه زرند با اشاره به معرفی هیئت وزرا‌ی دولت یازدهم در مراسم تحلیف توسط ریاست‌ جمهوری عنوان کرد: ریاست جمهوری ‌پس از مراسم تحلیف‌، لیست کابینه یازدهم را به مجلس‌ ارائه کرد تا در هفته آینده مورد بررسی نمایندگان قرار گیرند.

وی تصریح کرد: یکی از شعارهای عمده رئیس جمهور اعتدال‌گرایی بود که در دوران انتخابات تعریف جامعی گفته نشد‌ و تعریف کلی ایشان این بود که اعتدال به معنای عدول از اصول و محافظه‌کاری در برابر تغییر و تحول نیست‌ و در مراسم تنفیذ آیات و روایاتی به عنوان تعبیر قرآنی از اعتدال داشتند که در قرآن است‌.

کرمی‌پور گفت: دولت محور‌های کلی برای خود ترسیم کرده که شامل حل مشکلات معیشتی و خنثی‌سازی آثار تحریم‌ها بر زندگی مردم، حل مشکل تولید و افزایش اشتغال و درآمد خانواده‌ها، حفظ ثبات و آرامش کشور و اجتناب از منازعه و جنجال‌های بیهوده است.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در مورد فتنه 88 عنوان کرد: با این موضع‌گیری قطعاً وزرایی که در فتنه نقش داشته‌اند‌ جایگاهی در دولت جدید ندارند.

انتهای پیام/2446/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول