اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمع کثیری از مردم

نماز عید سعید فطر در 73 نقطه تویسرکان اقامه شد

نماز عید سعید فطر در 73 شهر و روستای تویسرکان امروز صبح اقامه شد.

نماز عید سعید فطر در 73 نقطه تویسرکان اقامه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، مراسم نماز عید سعید فطر در نقاط مختلف شهر و روستاهای تویسرکان از ساعت 7:30 صبح امروز جمعه 18 مردادماه مصادف با اول ماه شوال با قرائت قرآن کریم آغاز شد.

در این ساعات بسیار پرشکوه و با برکت جمعیت بسیار زیادی از میهمانان ماه ضیافت خدا در محل اقامه نماز واقع در میدان امام خمینی شهر تویسرکان حضور پیدا کرده و در صفوفی به هم پیوسته و منسجم همنوا با هم گل واژه «الله اکبر» را به عرش کبریایی رسانند.

از نقطه آغاز صفوف نماز شهر تویسرکان میدان امام خمینی (ره) تا پایان میدان هلال احمر و خیابان‌های فرعی با حضور خیل جمعیتی بی‌نظیر از نوجوانان، جوانان، مردان، زنان و بزرگان این دیار، بار دیگر اتحاد و وحدت مردم ولایی و ایمانی شهرستان در قاب تصویر لحظات تاریخ ثبت شد.

مراسم نماز پر فضیلت عید سعید فطر با ذکر شعارهای مختص این روز و قرائت ادعیه به صورت جمعی در سراسر شهرستان طنین‌انداز شد.

هم‌زمان با شهر تویسرکان در شهرهای سرکان و فرسفج نماز عید فطر با حضور نمازگزاران با اجرای برنامه‌های خاص این عید بزرگ در محل‌های از پیش تعیین شده برگزار شد.

همچنین 70 روستای بخش‌های مرکزی تویسرکان و بخش قلقل‌رود نیز در یک برنامه مدون و مشخص امروز با ندای «الله اکبر‌» به شکرانه یک ماه روزه‌داری و میهمانی خداوند سر بندگی به درگاه حق فرود آوردند و بار دیگر بر خواسته شیطان نفسانی خود نه گفتند.

نماز عید سعید فطر تویسرکان به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین محمد‌علی ارزنده امام جمعه شهرستان در میدان امام خمینی (ره) برگزار شد.

انتهای پیام/89010/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول