اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عبور از سد دنیای ورزش

ماهان تندیس قم حریف صدراسیستم در فینال فوتسال جام ولایت شد

تیم فوتسال ماهان تندیس قم با کسب برتری مقابل دنیای ورزش حریف تیم فوتسال صدراسیستم در مسابقه نهایی رقابت‌های فوتسال جام ولایت در استان قم شد.

ماهان تندیس قم حریف صدراسیستم در فینال فوتسال جام ولایت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سرانجام با پایان دیدارهای مرحله مقدماتی و حذفی رقابت‌های فوتسال جام ولایت در استان قم تکلیف تیم‌های راه‌یافته به دیدار نهایی این بازی‌ها مشخص شد تا امشب در دیدار فینال قهرمان این جام نیز معرفی شود.

مسئولان برگزاری رقابت‌های فوتسال جام ولایت در استان قم برای برگزاری بازی‌های مرحله نیمه نهایی این جام به شکلی برنامه‌ریزی کردند که بازی‌ها تا ساعت سه بامداد امروز نیز به طول انجامید و سرانجام تیم‌های فوتسال صدراسیستم و ماهان تندیس با کسب برتری مقابل حریفان خود راهی دیدار فینال شدند.

تیم فوتسال ماهان تندیس که در این رقابت‌ها با مربیگری سید وحید غیاثی کاپیتان سابق تیم‌های فوتسال صبای قم و ارم کیش قم گام به جدال با حریفان گذاشته است در ترکیب خود از چهره‌هایی همچون حسن عسگری به عنوان پدیده دروازه‌بانی این مسابقات، محمدحسین کوهستانی، حسین صبوری، میثم راموز و امیر کدخدا بهره می‌برد ضمن این‌که برای بازی‌های نیمه نهایی و فینال نیز این تیم سعید تقی‌زاده بازیکن سابق صبا و فعلی تیم گیتی پسند اصفهان را به خدمت گرفته است.

در طرف دیگر میدان تیم فوتسال دنیای ورزش تیمی است که با ترکیبی از استعدادهای فوتسال قم که البته بازیکنان کم نام و نشانی هستند و به‌زودی خود را در سطح اول فوتسال قم و کشور معرفی می‌کنند در حضور تیم‌های مطرح دیگر خود را به جمع بزرگان حاضر در نیمه نهایی این جام رساند.

به هر حال تیم‌های ماهان تندیس و دنیای ورزش در یکی از دو مسابقه مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتسال جام ولایت در استان قم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این دیدار ابتدا با سه گل برای تیم ماهان تندیس قم همراه بود.

در ادامه بازی تیم دنیای ورزش دو گل خورده را جبران کرد اما ماهان تنیدس قم که در این بازی از توان و سرعت بازیکن با تجربه‌ای همچون سعید تقی‌زاده بهره می‌برد توانست گل‌های چهارم و پنجم خود را نیز به دست بیاورد و بدین ترتیب با کسب برتری پنج بر دو مقابل تیم دنیای ورزش حریف تیم فوتسال صدراسیستم در دیدار نهایی فوتسال جام ولایت به میزبانی استان قم شود.

گفتنی‌ است، بازی پایانی امشب در سالن شهید حیدریان قم به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/78002/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول