اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان عنبرآباد:

معیار رئیس جمهور در انتخاب کابینه ولایتمداری باشد

امام جمعه شهرستان عنبرآباد گفت: باید معیار انتخاب کابینه رئیس جمهور ولایتمداری آنان باشد و مجلس نیز با مد نظر قرار دادن معیارهای امام راحل و مقام معظم رهبری به بررسی صلاحیت‌ها بپردازند.

معیار رئیس جمهور در انتخاب کابینه ولایتمداری باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت‌الاسلام مصطفی دشت‌آبادی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر در این شهرستان با اشاره به ابعاد فردی و اجتماعی این عید اظهار داشت: بعد فردی آن اقامه نماز و بعد اجتماعی پرداخت زکات فطریه است.

وی در زمینه مراسم تحلیف و تنفیذ حکم رئیس جمهور افزود: از تلاش‎‌های بی‌دریغ و شبانه‌روزی رئیس جمهور سابق و دولت‌های نهم و دهم قدردانی کرده و امیدواریم که روحانی نیز با تمام توان در راستای خدمت به مردم گام بردارد.

دشت‌آبادی با تأکید بر اینکه باید معیار انتخاب کابینه رئیس جمهور ولایتمداری آنان باشد، تصریح کرد: روحانی باید تلاش کند تا به شعارهایی که به مردم داده عمل کرده و با پایبندی به اعتدال و تدبیر بار دیگر امید را در دل آنان زنده کند.

وی با توصیه به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در زمینه بررسی صلاحیت وزرای کابینه دولت یازدهم ابراز داشت: نمایندگان باید با توجه به نامه امام علی (ع) به مالک اشتر در مورد انتخاب کارگزاران و همچنین با مد نظر قرار دادن معیارهای امام راحل و مقام معظم رهبری به این امر بپردازند.

انتهای پیام/80005/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول