اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خوی خبر داد

افزایش سرانه فضای سبز خوی

شهردار خوی از افزایش سرانه فضای سبز شهر خوی خبر داد.

افزایش سرانه فضای سبز خوی

یوسف کربلای‌خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوی با اشاره به افزایش سرانه فضای سبز خوی، اظهار داشت: افزایش سرانه فضای سبز خوی در چهار سال گذشته رشد مناسبی داشته و با توجه به همین افزایش، 120 هزار و 778 متر مربع گل‌های دائمی چون ترون و درختان به صورت ماهانه توسط کارکنان فضای سبز فضای سبز، وجین می‌شوند.

کربلای‌خلیلی تاکید کرد: در سال جدید، فضای سبز شهرداری، مجموعا 9 هزار و 756 متر مربع گل‌های فصلی در سطح شهر خوی کاشته است.

وی انجام عملیات‌های کاشت، تنظیف و نگهداری این فضاها توسط کارکنان اداره فضای سبز شهرداری را یادآور شد و ادامه داد: سلامت شهروندان و خسارت شدید به گیاهان موجود، از دیگر مواردی است که باید به آن به دقت توجه داشته و عملیات سمپاشی فضای سبز بر اساس برنامه‌ریزی‌های منسجم، کارشناسی شده و دقیق صورت گیرد.

این مسئول همچنین با اشاره به تکثیر و تولید سالانه گل‌های فصلی، افزود: در سال جاری 250 هزار بوته انواع گل‌های فصلی و 32 هزار گل دائمی 4 هزار انواع درختچه و 6 هزار اصله درخت توسط فضای سبز شهرداری خوی تولید و تکثیر شد.

شهردار خوی اذعان داشت: کاشت و اصلاح فضای سبز و چمن کاری در کمربندی حجازی فر، بلوار ولایت فقیه، بلوار عطار نیشابوری (مقابل فرمانداری خوی)، بلوار 15 خرداد و بلوار شهید آصفی از جمله اقدامات صورت گرفته در چهار ماه گذشته است.

انتهای پیام/61001/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول