اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشهد:

دغدغه شهرداری مشهد مسایل اجتماعی است

فرماندار مشهد با بیان اینکه دغدغه شهرداری مشهد مسایل اجتماعی است، گفت: یکی از نقاط مثبت شهرداری مشهد در دوره اخیر نسبت به سایر دوره‌ها درگیر نشدن با مسایل سیاسی است.

دغدغه شهرداری مشهد مسایل اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسن موحدیان ظهر امروز در نشست مشترک با مسئولان ستاد بهساز شهرداری مشهد اظهار کرد: در حال حاضر زیباسازی فضاهای شهر مشهد نسبت به سال‌های گذشته تغییرات چشمگیری به صورت محسوس داشته که این امر در افزایش رضایتمندی شهروندان نیز موثر بوده است.

وی با اشاره به اینکه نسل جوان دارای خلاقیت است، گفت: نگاه شهردار مشهد در معرفی تیم‌های کاری جوان و متخصص موجب شد تا تبادل اطلاعات میان نیروهای سنتی و جدید در بالابردن سطح کیفی و اجرایی شدن طرح‌ها مؤثر واقع شود.

فرماندار مشهد ادامه داد: اجرای پروژه‌های پیاده‌روسازی با اعتماد به ظرفیت جوانان و نیروهای متخصص موجب شده است تا هر روز شاهد بهبود شرایط زندگی در مناطق مختلف شهر باشیم.

وی بهبود فضای زیستی و گرافیکی محیط شهری را از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر سلامت روحی و روانی شهروندان دانست و بیان کرد: توجه شهردار مشهد به روحیه شهروندان و احساس امنیت در پیاده‌روی سبب شد تا یکی از فعالیت‌های اصلی شهرداری مشهد به بهسازی معابر اختصاص یابد.

موحدیان توجه به کیفیت فضای شهری را در ایجاد محیطی فرح بخش و سرزنده امری مهم دانست و اظهار داشت: بزرگترین نهادی که در تمام کشور با شهروندان ارتباط برقرار می‌کند شهرداری است که ارزنده‌ترین خدمات را به مردم عرضه می‌کند.

در ادامه حسین برلیانی، مدیر طراحی و بهسازی محیط شهری یکی از مولفه‌های اصلی طرح بهساز را بهره‌گیری از شور و خلاقیت دانشجویان عنوان کرد و افزود: ستاد بهساز علاوه بر شناسایی متخصصان جوان، این فرصت را فراهم آورد تا افرادی با راندمان بالا وارد بازار کار شوند.

وی با تاکید بر اینکه 35 محور توسط این گروه در مساحت 351 هزار 537 متر مربع اجرا شده است، اذعان داشت: 21 محور به مساحت 210 هزار 609 مترمربع نیز در حال اجرا است.

قائم مقام ستاد بهساز ادامه داد: 252 هزار و 836 متر طول لاین برای تسهیل عبور و مرور نابینایان توسط تیم‌های دانشجویی در ستاد بهساز مورد طراحی قرار گرفته است که از این مقدار 95 هزار و 932 متر تاکنون اجرایی شده است.

برلیانی توجه به نیاز تمام شهروندان به ویژه معلولان و جانبازان را از جمله مهم‌ترین اهداف این ستاد در طراحی و اجرا دانست و تصریح کرد: در تمامی پیاده‌روهای بهسازی شده به همسطح‌سازی معابر و ایجاد رمپ برای آسان‌سازی حرکتی مستقل و امن برای جانبازان، معلولان و افراد مسن توجه شده است.

انتهای پیام/70003/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول