اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال‌جاری تاکنون

5 میلیون دام و طیور در کشتارگاه‌های زنجان کشتار شده است

معاون فنی اداره کل دامپزشکی استان زنجان از کشتار 5 میلیون و 534 هزار و 472 دام و طیور در کشتارگاه‌های صنعتی زنجان طی چهار ماه گذشته خبر داد.

5 میلیون دام و طیور در کشتارگاه‌های زنجان کشتار شده است

مرتضی پهلوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به کنترل‌ و نظارت‌های بهداشتی بر کشتارگاه‌های طیور استان زنجان توسط کارشناسان اظهار داشت: طی چهار ماه گذشته 5 میلیون و 531 هزار و 277 قطعه طیور در کشتارگاه‌های صنعتی زنجان کشتار شده‌اند.

وی از کنترل‌های بهداشتی در کشتارگاه صنعتی دام زنجان خبر داد و افزود: از آغاز سال‌جاری تاکنون 12 هزار و 195 راس دام سبک و سنگین در زنجان کشتار شده است.

وی 7 هزار و 77 راس از دام‌های کشتار شده در کشتارگاه‌ها با نظارت کارشناسان بهداشتی را گوسفند اعلام کرد و گفت: از آغاز سال‌جاری تاکنون 837 راس بُز هم کشتار شده است.

معاون فنی اداره کل دامپزشکی استان زنجان تصریح کرد: از آغاز سال‌جاری تاکنون با نظارت ناظران بهداشتی 4 هزار و 381 راس دام‌ سنگین در کشتارگاه صنعتی زنجان کشتار شده است.

انتهای پیام/73004/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول