اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل دامپزشکی همدان خبر داد

سالن پیش‌سرد کشتارگاه دام صالح‌آباد در انتظار اعتبار

سرپرست اداره کل دامپزشکی استان همدان با تأکید بر تکمیل سالن پیش‌سرد کشتارگاه دام صالح‌آباد گفت: وجود سالن پیش‌سرد از ضروریات یک کشتارگاه صنعتی است.

سالن پیش‌سرد کشتارگاه دام صالح‌آباد در انتظار اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز فرماندار شهرستان بهار، سرپرست دامپزشکی استان همدان، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بهار، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی و رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و جمعی از مسئولان از بخش‌های مختلف کشتارگاه دام کشتارگاه دام صالح‌آباد بازدید کردند.

در این جلسه سرپرست اداره کل دامپزشکی استان همدان با تأکید بر تکمیل سالن پیش‌سرد کشتارگاه دام صالح‌آباد اظهار کرد: وجود سالن پیش‌سرد از ضروریات یک کشتارگاه صنعتی است.

محمودرضا رسولی افزود: با توجه به اینکه وجود این سالن از لحاظ مسائل بهداشتی گوشت تولید شده ما را به استانداردهای لازم نزدیک می‌کند در نتیجه مسئولان ذیربط باید در تأمین اعتبار تکمیل و تجهیز این سالن اقدام لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به وجود بسیاری از بیماری‌های قابل انتقال از حیوان به انسان در گوشت ذبح شده در کشتارگاه‌ها وجود سالن پیش‌سرد بسیاری از مشکلات را رفع می‌کند.

در ادامه علی‌اکبر سلطانی‌راد، معاون فرماندار بهار نیز با بیان اینکه تکمیل و تجهیز سالن پیش‌سرد کشتارگاه دام صالح‌آباد از ضروریات است، بیان داشت: تأمین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل کشتارگاه باید در دستور کار قرار گیرد و به صورت جدی پیگیری شود.

حجت‌الاسلام احمد رسولی، مسئول دفتر نمایندگی ولی ‌فقیه در دامپزشکی همدان با ارائه توضیحات لازم در زمینه نظارت ذبح شرعی و غذای حلال مسائل حوزه کار در این دفتر را عنوان کرد و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی مختلف نیز به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و مشکلات مربوطه را مطرح کردند.

انتهای پیام/89006/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول