اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی خراسان‌رضوی:

بروزرسانی اطلاعات فنی کشتارگاه‌ها مبنای امنیت غذایی است

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره‌کل دامپزشکی خراسان‌رضوی گفت: بروزرسانی اطلاعات فنی کشتارگاه‌ها و نیز ارائه آمار دقیق مبنای برنامه‌ریزی‌های استان در حوزه امنیت غذایی است.

بروزرسانی اطلاعات فنی کشتارگاه‌ها مبنای امنیت غذایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد‌،‌ جعفر عطارباشی صبح امروز در جلسه آموزشی مسئولان فنی بهداشتی کشتارگاه‌های طیور خراسان‌رضوی اظهار داشت: حساسیت‌های مسائل بهداشتی، قرنطینه‌ای و حمل و نقل دام و طیور در استان، این موضوع را در پیشگیری از بیماری‌های دامی و بیماری‌های مشترک ضروری می‌دارد.

وی ادامه داد: مسئولان فنی و بهداشتی کشتارگاه‌ها باید تمام محموله‌های ورودی به کشتارگاه‌ها را کنترل و برای محصولات خروجی از این مراکز، گواهی‌های بهداشتی و قرنطینه‌ای صادر کنند.

عطارباشی بر ضرورت تشکیل و تداوم کلاس‌های آموزشی با تاکید بر کشتارگاه طیور و تهیه فیلم کلاس، در راستای وحدت رویه در قضاوت‌های بازرسی بهداشتی تاکید کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر مباحث پژوهشی در این زمینه بسیار کم ارائه شده و فقط به ارائه آن در محافل و همایش‌ها اکتفا می‌شود که لازم است نتایج چنین مقالات و طرح‌هایی برای اطلاع بهره‌برداران و نیز استفاده توسط کارشناسان دامپزشکی و سایر علاقه‌مندان به صورت عمومی منتشر شود.

انتهای پیام/70004/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول