اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی استان زنجان:

اتوبوس‌های شهری زنجان تا مهر ماه مورد بازبینی قرار می‌گیرد

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی استان زنجان از برنامه سازمان اتوبوسرانی برای بازسازی ناوگان خود تا مهر ماه سال‌جاری خبر داد و گفت: اتوبوس‌های مشکل‌دار تا مهر ماه که فصل اوج استفاده از این ناوگان است، بازسازی می‌شوند.

اتوبوس‌های شهری زنجان تا مهر ماه مورد بازبینی قرار می‌گیرد

شهرام فرحبخشیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به خارج شدن تعدادی از اتوبوس‌های شهری زنجان از چرخه خدمت اظهار داشت: این اتوبوس‌ها برای انجام سرویس‌های مورد نیاز از چرخه خدمت خارج شده‌اند.

وی ایجاد آلودگی را یکی از دلایل خارج شدن اتوبوس‌ها از چرخه ناوگان حمل و نقل عمومی اعلام کرد و افزود: این اتوبوس‌ها بعد از تعمیرات پمپ به ناوگان اضافه می‌شوند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی استان زنجان اضافه کرد: برخی از اتوبوس‌ها هم به دلیل تعمیرات مورد نیاز در بدنه از سیستم خارج شده‌اند.

وی از برنامه سازمان اتوبوسرانی برای بازسازی ناوگان خود تا مهر ماه سال‌جاری خبر داد و گفت: اتوبوس‌های مشکل‌دار تا مهر ماه که فصل اوج استفاده از این ناوگان است، بازسازی و به چرخه خدمات‌رسانی باز می‌گردند.

فرحبخشیان اضافه کرد: تعمیرات مورد نیاز در اتوبوس‌های شهری اعم از بدنه و آلودگی، در راستای کمک به بهبود مبلمان شهری انجام می‌شود.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد خاموش بودن برخی کارت‌خوان‌های اتوبوس‌ها به ویژه در بخش بانوان گفت: گزارش‌هایی از خرابی این سیستم به صورت روزانه دریافت می‌شود که سازمان اقدامات لازم را برای تعمیرات آنها انجام می‌دهد.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی استان زنجان تصریح کرد: سازمان با روش‌های مختلف اقدام به کنترل خاموشی‌های کارت‌خوان‌ها می‌کند و از این به بعد، این اقدام با جدیت بیشتری انجام می‌شود.

انتهای پیام/73004/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول