اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبر داد

پیش‌بینی 16 میلیارد تومان هزینه برای تکمیل سد البرز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: برای تکمیل سد البرز 16 میلیارد تومان هزینه پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی 16 میلیارد تومان هزینه برای تکمیل سد البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، رضا عظیمی شامگاه چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل سد البرز که با حضور فرماندار، کارشناسان پروژه و برخی از کشاورزان منطقه در سالن اجتماعات بخشداری بهنمیر برگزار شد، اظهار داشت: این پروژه بعد از سد شهید رجایی بزرگ‌ترین پروژه استان محاسبه شده است.

وی، دخیل بودن مستقیم تشکل‌ها، مردم و کشاورزان را از ویژگی‌های خاص این پروژه برشمرد و افزود: این پروژه جزو تعهدات بانک جهانی بود که بعد از وجود تحریم‌ها قرار شد اعتبارات آن از طریق اعتبارات ملی تأمین شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه انجام پروژه‌های اجرایی در دستگاه‌های دولتی بسیار مشکل است، بیان داشت: وظیفه ما به عنوان مدیران اجرایی دستگاه‌ها فراهم کردن زیرساخت مناسب برای کشاورزان است.

عظیمی با اعلام اینکه حدود 16 میلیارد تومان برای اتمام این پروژه در منطقه پیش‌بینی شده است، اذعان داشت: این در حالی است که بودجه برای کل پروژه‌های آب و خاک استان سه میلیارد و 800 میلیون تومان است.

این مسئول با اشاره به اینکه رکورد بودجه ما در کل استان در سه چهار سال اخیر چهار میلیارد تومان بوده است، اضافه کرد: 16 میلیارد بودجه فقط برای یک منطقه معادل اختصاص چهار سال بودجه کل استان است.

وی ادامه داد: طبیعی است با نبود این بودجه در استان پروژه با تاخیر انجام شده و موجب اعتراض‌های مردم شود.

در پایان جلسه، سید کریم سجادی  فرماندار بابلسر اظهار داشت: روند پیشرفت توسعه سد البرز مقرر شد با کمک  مردم، شورای محلی، مسئولان جهاد کشاورزی و مسئولان محلی موانع احتمالی برطرف و پروژه با شتاب قابل قبولی دنبال شود.

انتهای پیام/86010/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول