اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پروژه مصلی اصفهان:

امسال دولت بودجه‌ای به مصلی اصفهان اختصاص نداده است

مدیرعامل پروژه مصلی اصفهان گفت: مصلی اصفهان همچنان از کمبود بودجه رنج می‌برد و امسال دولت تاکنون هیچ بودجه‌ای برای راه‌اندازی مصلی بزرگ اصفهان اختصاص نداده است.

امسال دولت بودجه‌ای به مصلی اصفهان اختصاص نداده است

ابراهیم پرچمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان مصلی بزرگ را از مهم‌ترین پروژه‌های اجرایی در اصفهان دانست و اظهار داشت: حدود 19 سال عملیات اجرایی این پروژه در اصفهان آغاز شده، اما با وجود گذشت 19 سال از این موضوع مردم هنوز طعم برپایی نماز در مصلی را نچشیده‌اند.

وی به نقش مهم خبرنگاران در راستای اجرای پروژه‌هایی مانند مصلی اشاره کرد و افزود: خبرنگاران باید با اطلاع‌رسانی دقیق و کامل مسئولان را از بودجه‌های مورد نیاز برای راه‌اندازی پروژه مصلی بزرگ اصفهان آگاه کنند و این افراد در راستای به بار نشستن پروژه مصلی نقش بی‌بدیلی دارند.

مدیرعامل پروژه مصلی اصفهان با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید اهمیت راه‌اندازی پروژه مصلی بزرگ اصفهان را به گوش مسئولان برسانند، تصریح کرد: خبرنگاران باید حساسیت‌های لازم را نسبت به ضرورت راه‌اندازی این پروژه در مسئولان ایجاد کنند و امیدواریم با ایجاد این حساسیت‌ها مسئولان ارشد نظام بودجه‌های مورد نیاز برای راه‌اندازی مصلی بزرگ شهر را اختصاص بدهند.

وی با بیان اینکه پروژه مصلی اصفهان طی 19 سال گذشته از یک سو مورد بی‌توجهی مسئولان قرار گرفته و از سوی دیگر نیز دچار سوء مدیریتی شده، اضافه کرد: مردم شهید‌پرور اصفهان حقشان نیست که از وجود یک مصلی برای برگزاری نماز جمعه برخوردار نیستند.

پرچمی با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای عملیات این پروژه تاکنون مسئولان نسبت به اختصاص بودجه‌های مورد نیاز برای راه‌اندازی مصلی بزرگ شهر بی‌توجه هستند، تاکید کرد: هر ساله مسئولان استان بودجه‌های محدودی را برای اجرای پروژه مصلی بزرگ شهر اختصاص می‌دهند و این بودجه‌ها جوابگوی بهره‌برداری از این پروژه نیست.

این مسئول به بودجه مورد نیاز برای بهره‌برداری از پروژه مصلی بزرگ اصفهان اشاره کرد و متذکر شد: بهره‌برداری ابتدایی از این پروژه به 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و در مجموع 50 میلیارد تومان اعتبار باید برای راه‌اندازی کامل مصلی اصفهان اختصاص داده شود.

مدیرعامل پروژه مصلی اصفهان با اشاره به میزان اعتبارات هزینه شده برای اجرای پروژه مصلی اذعان داشت: تاکنون حدود 25 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه در شهر اصفهان هزینه شده است.

انتهای پیام/63004/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول