اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی:

رسانه‌ها نقش مهمی در کاهش جرائم موجود در جامعه دارند

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی گفت: رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی به موقع نقش به‌سزایی در کاهش جرائمی که در جامعه اتفاق می‌افتد، دارند.

رسانه‌ها نقش مهمی در کاهش جرائم موجود در جامعه دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین بیدمشکی ظهر امروز در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات نیروی انتظامی خراسان‌رضوی گفت: نقش رسانه‌ها در پلیس آگاهی به صورت فرصتی است که در راستای اطلاع‌رسانی به مردم و همچنین انتقال داده‌های اطلاعاتی در کوتاه‌ترین زمان از وقوع مجدد جرم در جامعه جلوگیری می‌کند.

وی ادامه داد: رسانه‌ها در انعکاس سختی‌ کار، توانمندی و ایثارگری‌های نیروهای پلیس نقش موثری دارند و سبب می‌شوند در هر حادثه‌ای که رخ می‌دهد شرایط اجتماعی به‌وجود آمده را برای مردم تشریح کنند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی عنوان کرد: رسانه‌ها باید حساسیت لازم را برای آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی مناسب به مردم داشته باشند و به احساسات روانی مردم توجه کنند.

وی با اشاره به حوادث هفته گذشته گفت: در طول یک هفته گذشته دستگیری باند سرقت از منازل در خراسان‌رضوی گزارش شد که این باند با استفاده از یک پسربچه 15 ساله اقدام به دزدی از منازل می‌کردند که با تحقیقات گسترده پلیسی موفق به دستگیری اعضای این باند شدیم و متهمان پس از دستگیری به 20 فقره سرقت اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: همچنین باند سارقان به عنف که اقدام به سرقت طلاجات بانوان سالخورده و زورگیری از آنان می‌کردند نیز دستگیر و در این راستا سارقان به 67 فقره سرقت اعتراف کردند.

بیدمشکی خاطرنشان کرد: روز گذشته پرونده‌‌ای مبنی بر قاچاق دارو و لوازم آرایشی و همچنین خط تولید کرم‌های تقلبی در مشهد پیگیری شد و بالغ بر 10 تن لوازم آرایشی و دارو ثبت و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی اظهار داشت: یکی از باندهایی که در این چند روز توسط نیروهای انتظامی خراسان‌رضوی متلاشی شد باند سارقان در حرکت بود که از استان‌های دیگر حرکت می‌کنند و در طول مسیر اقدام به زورگیری و سرقت از منازل شهرستان‌ها می‌کنند.

وی ادامه داد: این باند با وارد شدن به منازلی که تحت کنترل آن‌ها بوده اقدام به سرقت گاو صندوق‌های آنان می‌کردند که در این راستا نیروهای انتظامی خراسان‌رضوی وارد عمل شدند و پس از شناسایی آنان در استان لرستان و مراجعه به خرم‌آباد، ساوه و اصفهان دو تن از آنان را در اتوبان تهران ـ ساوه و مابقی را در خرم‌آباد دستگیر کردند و سارقان تاکنون به 17 مورد زورگیری و هفت مورد سرقت از منازل اعتراف کرده‌اند.

انتهای پیام/70018/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول