اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان سمنان مطرح کرد

تغییر رویکرد پلیس از تهدیدمحوری به جامعه‏‌محوری/ ارائه آموزش به 70 هزار دانش‏‌آموز سمنانی

فرمانده انتظامی استان سمنان از تغییر رویکرد پلیس از تهدیدمحوری به جامعه‏‌محوری خبر داد و آن را حلال بسیاری از مشکلات بیان کرد.

تغییر رویکرد پلیس از تهدیدمحوری به جامعه‏‌محوری/ ارائه آموزش به 70 هزار دانش‏‌آموز سمنانی

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، سردارمحمدرضا میرزایی در نشست انعقاد تفاهم‏‌نامه همکاری با آموزش و پرورش استان سمنان گفت: این نهاد در سازندگی افراد و جامعه نقشی بی‏‌بدیل دارد.

 

وی به تغییر رویکرد پلیس از تهدیدمحوری به جامعه محوری اشاره و خاطرنشان کرد: در این نگرش، کار فرهنگی سرلوحه برنامه‏‌های پلیس در امور مختلف قرار دارد.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان با تأکید بر بهره‏‌مندی از توان موجود آموزش و پرورش در کاهش و پیشگیری از معضلات اجتماعی اظهار داشت: با همین هدف سال قبل، شش هزار و 396 نفر از اولیا و مربیان تحت آموزش‏‌های پیشگیرانه پلیس قرار گرفتند.

 

میرزایی گفت: کارشناسان انتظامی در قالب 511 جلسه آموزش همگانی به 70 هزار نفر از دانش‏‌آموزان مقاطع گوناگون تحصیلی، آموزش‌‏های مورد نیاز را ارائه کردند.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان از همکاری موثر مدیران، معلمان و مسئولان آموزش و پرورش با پلیس در اجرای طرح‏‌های گوناگون قدردانی کرد.

 

محمد بنائیان‏‌سفید، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان نیز از همکاری مأموران پلیس در اجرای طرح‏‌های پیشگیرانه در مراکز آموزشی قدردانی کرد.

 

در این نشست، تفاهم‏نامه همکاری دوجانبه به امضای مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان و فرمانده انتظامی استان سمنان رسید.

 

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول