اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فریدن، فریدون‎شهر و چادگان در مجلس عنوان کرد

آمادگی مجلس برای رفع کمبودهای قانونی رونق اقتصاد

نماینده مردم فریدن، فریدون‎شهر و چادگان در خانه ملت گفت: مجلس آمادگی کامل دارد از حداکثر قدرت قانونی خود در راستای حمایت از اقتصاد کشور برای کمک به دولت استفاده کند.

آمادگی مجلس برای رفع کمبودهای قانونی رونق اقتصاد

محمد علی اسفنانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره مصوبات مجلس شورای اسلامی در راستای حمایت از اقتصاد کشور اظهار داشت: مجلس وظیفه قانون گذاری را بر عهده دارد و با تصویب قوانین حمایتی می‌تواند کمک فراوانی به رونق اقتصاد کشور داشته باشد.

وی گفت: در قانون برنامه پنج ساله و چشم انداز 20 ساله جهت حمایت از اقتصاد کشور و پیشرفت در عرصه‌های اقتصادی کشور پیش بینی شده است که اگر به طور کامل اجرا شوند باعث بهبود اقتصاد می‌شود.

* مجلس حاضر است شبانه روزی جهت رفع مشکلات و بهبود اقتصاد کشور کار کند

نماینده مردم فریدن، فریدون‎شهر و چادگان در خانه ملت افزود: مجلس حاضر است شبانه روزی کار کند تا مشکلات اقتصادی کشور رفع شده و شاهد بهبود اقتصاد کشور باشیم.

این مسئول تصریح کرد: مجلس از هیچ کمکی به دولت جدید فروگذار نخواهد کرد و آمادگی کامل دارد تمام ظرفیت خود را درراستای بهبود فضای اقتصادی کشور انجام دهد.

* دولت جدید نقاط قوت دولت های قبلی را تقویت کند/ تلاش برای رفع نواقص دولت‎های قبل

اسفنانی اضافه کرد: همان‎گونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند دولت جدید باید نقاط قوت دولت‎های قبلی را تقویت و نواقص و معایب دولت‎های گذشته را رفع کند.

وی به وضعیت تولید در کشور اشاره کرد و ادامه داد: به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه و حامل های انرژی تولید در کشور با مشکلاتی روبه‌رو است و در این شرایط تولید فقط به ضرر تولید کنندگان است و باعث می‎شود استقبال از تولید کاهش یابد.

نماینده مردم فریدن، فریدون‎شهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: دولت جدید باید با اتخاذ سیاست‎های صحیح و کار آمد به رونق تولید در کشور اهمیت بیشتری بدهد.

انتهای پیام/63015/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول