اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس:

مجلس به معتدل شدن هر چه بیشتر کابینه کمک می‌کند/رأی بالای مجلس به رحمانی فضلی

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: آقای روحانی نهایت تلاش خود را برای حفظ اعتدال در کابینه انجام داده که ما باید در این راه به ایشان کمک کنیم.

مجلس به معتدل شدن هر چه بیشتر کابینه کمک می‌کند/رأی بالای مجلس به رحمانی فضلی

 حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد:در نشستی که با آقای رحمانی فضلی وزیر پیشنهادی کشور داشتیم تمام مشکلات را متذکر شدیم و از وی خواستیم بیش از گذشته تعامل میان این وزارتخانه مهم و مجلس وجود داشته باشد.

وی یکی از معایب دولت قبلی به رغم اقدامات خوب در حوزه‌های دیگر را عدم تعامل وزرا با نمایندگان مجلس دانست و گفت: تعامل به معنای دخالت در کار یکدیگر نیست که در دولت گذشته ما کمتر این تعامل را دیدیم و احساس کردیم.

حجت‌الاسلام بزرگواری افزود: اگر تعامل میان ما وجود نداشته باشد در استان‌ها هم تعاملی میان مسئولان ارشد استانی و نماینده برقرار نمی‌شود و این‌گونه کارها روند و روال عادی خود را طی نمی‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری که این ضعف موجود در دولت احمدی‌نژاد در دولت روحانی تکرار نشود، تصریح کرد: دولت کنونی با شعار اعتدال متولد شد و انتظار ما این است که تا آخر به اعتدال‌‌گرایی فکر کند.

وی انتظار مردم از کابینه را عمل به شعارهای انتخاباتی دانست و گفت: بیش از همه این مردم هستند که عملکرد ما مسئولان را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و امیدواریم که در پایان خدمت مردم از مسئولان صداقت و راستگویی را مشاهده کنند.

حجت‌الاسلام بزرگواری یکی از اقدامات مثبت روحانی در ابتدای کار را معرفی رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور معرفی کرد و گفت: رحمانی فضلی نیروی متعهد و از جنس مجلس است که یک دوره سابقه نمایندگی داشته و دو دوره با رأی نمایندگان به عنوان رئیس دیوان محاسبات انتخاب شده است.

وی عنوان کرد: یقین دارم که با توجه به جو عمومی مجلس وی با رأی بالا متصدی وزارت کشور خواهد شد اما آن‌چه ما نمایندگان از وی انتظار داریم تعامل با مجلس بیش از گذشته است.

انتهای پیام/2571/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول