اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

دولت دهم هیچ لایحه یا طرح حمایت از تولید ملی به مجلس ارائه نکرد

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: دولت دهم هیچ لایحه یا طرح حمایت از تولید ملی به مجلس ارائه نکرد.

دولت دهم هیچ لایحه یا طرح حمایت از تولید ملی به مجلس ارائه نکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اصفهان، حمیدرضا فولادگر در  جلسه شورای گفت‌و‌گوی دولت با بخش خصوصی اصفهان با اشاره به تصویب نشدن طرح حمایت از تولید ملی در صحن علنی مجلس گفت: این طرح با وجود یک سال فعالیت کارشناسی و تلاش دو کمیسیون صنایع و تولید ملی در صحن علنی مجلس موفق به کسب رأی نمایندگان نشد.

وی اضافه کرد: با وجود تأکیدات بسیار مقام معظم رهبری در حمایت از تولید ملی متأسفانه دولت هیچ لایحه یا طرح حمایتی از تولید ملی به مجلس ارایه نکرد و قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار نیز مانند سایر قانون‌های حمایتی از تولید در دستور کار دولت جهت اجرا قرار نگرفت.

فولادگر از پیگیری این طرح طی شش ماه آینده در کمیسیون ویژه تولید ملی مجلس خبر داد و گفت: در صورتی که دولت برای حمایت از تولید ملی لایحه‌ای به مجلس ارایه کند از تصویب مجدد کلیات  این طرح  خودداری می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بررسی‌های مجلس نسبت به مسایل و مشکلات تأمین اجتماعی گفت: با وجودی که 60 درصد جامعه تحت پوشش تأمین اجتماعی است، ولی خدمات قابل توجهی دریافت نمی‌کنند.

فولادگر خاطرنشان کرد: تا زمانی که رقیبی برای سازمان تأمین اجتماعی در کشور وجود ندارد این سازمان به صورت انحصاری فعالیت می‌کند و باید راه برای رقابت بین سازمان‌های بیمه تأمین اجتماعی مانند سایر بیمه‌های تجاری باز شود.

رئیس کمیسیون ویژه تولید ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع تغییر درصد حق بیمه کارفرما گفت: اصلاح نرخ درصد بیمه در سه دوره مجلس مورد بررسی قرار گرفته ولی متأسفانه نتیجه روشنی حاصل نشد.

وی، ارائه خدمات ارزنده در مقابل دریافت حق بیمه 30 درصدی را خواستار شد و گفت: متأسفانه خدمات خوب و ارزنده از سوی این سازمان به بیمه شدگان ارایه نمی‌شود.

انتهای پیام/2301/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول