اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کرج در مجلس تاکید کرد

ضرورت تعامل دولت و مجلس برای تحقق اهداف کلان کشور

نماینده مردم کرج،‌آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس باید به صورت مشترک برای رسیدن به اهداف کلان کشور تلاش کنند و در این میان تعامل و همکاری قوای مجریه و مقننه ضروری است.

ضرورت تعامل دولت و مجلس برای تحقق اهداف کلان کشور

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس به مناسبت نخستین روز رسمی کار دولت جدید اظهار داشت: قانون اساسی ما بسیار شفاف و گویا است و وظائف هر یک از قوا را به روشنی در این قانون تصریح شده است.

وی تصریح کرد: قوای سه‌گانه بر اساس قانون اساسی مستقل از همدیگر هستند و در راس قوه مجریه، مقننه و قضایی رهبری معظم انقلاب حضور دارند که در صورت اختلاف میان قوا، معظم‌له هدایت کرده و نظرات ایشان فصل‌الخطاب است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: بنابراین در جمهوری اسلامی ما چیزی به نام بن‌بست در روابط قوا و دستگاه‌ها نداریم و به فضل الهی طی سال‌های پس از انقلاب اسلامی همه کارها با تعامل، وحدت و بالاخره رهنمودها و هدایت‌های رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی انجام شده است.

* همه باید به دولت کمک کنند

اکبریان در پاسخ به این پرسش که مهمترین وظیفه دولت جدید چیست؟ گفت: بر اساس قانون دکتر حسن روحانی از مردم رای گرفته و رئیس جمهور ایران اسلامی به مدت چهار سال است.

وی ادامه داد: با تنفیذ حکم ریاست جمهوری ایشان از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی حجت بر همگان تمام است و همه کسانی که دوستدار اسلام و انقلاب و کشور هستند باید به دولت برای تحقق اهداف و برنامه‌های کلان کشور کمک کنند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به شرایط داخلی و خارجی کشور، ما بیش از گذشته به آرامش و دوری از تنش نیاز داریم و امیدواریم دولت فضای کشور را به سمت آرامش هدایت کند.

اکبریان متذکر شد: برای تحقق اهداف و برنامه‌های کلان کشور نیاز است که مسئولان ارشد به ویژه در دولت و مجلس با هم تعامل و همکاری مثبت داشته و در این صورت می‌توانیم به تحقق این برنامه‌ها امیدوار باشیم.

وی در پایان اظهار داشت:‌ امیدواریم دولت جدید با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در کشور بتواند در اجرای برنامه‌ها و وعده‌هایی که به مردم داده است، موفق باشد.

انتهای پیام/2302/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول