اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شعب بانک مهر اقتصاد قزوین خبر داد

استخدام در بانک مهر اقتصاد قزوین

مدیرکل شعب بانک مهر اقتصاد قزوین از استخدام نیروی انسانی در بانک مهر اقتصاد استان خبر داد.

استخدام در بانک مهر اقتصاد قزوین

محمدتقی نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد به منظور تکمیل نیروی انسانی خود از بین آقایان واجد شرایط استخدام می‌کند.

نوروزی افزود: اهمیت و جایگاه منحصر به فرد نیروی انسانی در موقعیت رقابتی هر سازمان، هر صاحب‌نظری را بر آن می‌دارد که در مقوله مزیت رقابتی به نیروی انسانی به عنوان با ارزش‌ترین سرمایه سازمانی نگاه کند.

وی ادامه داد: از این رو مدیریت منابع انسانی بانک مهر اقتصاد در راستای اهداف سازمان و تکمیل نیروی انسانی خود و با توجه به نیاز سازمان به نیروهای متخصص و کارآمد، اقدام به انتخاب و جذب افراد مورد نیاز برای تصدی مشاغل موجود در بانک مهر اقتصاد می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: نیروهای مورد نیاز بانک مهر اقتصاد در مقطع کارشناسی، در رشته‌های علوم اقتصادی، بانکداری، حسابداری، آمار، اقتصاد نظری، بازرگانی و پول و بانکداری، مدیریت دولتی، صنعتی و مالی و بازرگانی، در مقطع کاردانی، رشته مدیریت بانکی است.

مدیرکل شعب استان قزوین با بیان اینکه ثبت‌نام در این آزمون تا 25 مرداد ادامه دارد، بیان کرد: تمام مراحل اعم از ثبت‌نام اینترنتی، دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان از طریق سایت  www.mebank.ir  صورت می‌پذیرد و واجدان شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت بانک مهر اقتصاد از شرایط استخدامی آگاه و مراحل ثبت‌نام را انجام دهند.

گفتنی است آزمون استخدامی بانک مهر اقتصاد هشتم شهریور ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77011/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول