اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان خبر داد

استخدام نیرو در ادارات شهرستان‌های جدید‌التاسیس سمنان

استاندار سمنان در خصوص تأمین نیروی انسانی در شهرستان‏های جدیدالتاسیس گفت: در نظر است 60 نیروی جدید استخدام شود و تشکیلات و چارت نیروی انسانی شهرستان‏های جدید تکمیل شود.

استخدام نیرو در ادارات شهرستان‌های جدید‌التاسیس سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، عباس رهی در نشستی با شماری از مردم و مسئولان شهرستان سرخه، به خدمات و اقدامات دولت عدالت‏ محور و خدمت‏گزار محمود احمدی‏ نژاد اشاره کرد.

وی افزود: در جلسه هیئت دولت با مقام معظم رهبری از خدمات برجسته دولت تجلیل به عمل آمد و مقام معظم رهبری نعمت پدری، ولایت و رهبری و عدالت اسلامی را در خصوص دولت و رئیس جمهور محقق ساختند.

استاندار سمنان افزود: رهبری از کارها و فعالیت‏های بی‏ شائبه دولت، صادقانه و شورانگیز تعریف و تمجید کردند و این نشان از رضایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و حرکت عدالت‏ محورانه دولت اسلامی بود که جای سپاس و شکرگزاری دارد.

استاندار سمنان در ادامه جلسه به بحث‏های مطروحه برای حل مسائل و مشکلات شهرستان سرخه پرداخت و افزود: یکی از اقدامات مسئولین، سرکشی به شهرستان‏ها و نقاط روستایی برای آشنایی با مشکلات و بررسی مسائل آنهاست که در این راستا با توجه به مشکلات این منطقه این جلسه برگزار شده است. 

وی گفت: سرپرست فرمانداری سرخه نقش‏ آفرین بوده و اقدامات و فعالیت‏های خوبی انجام داده و در وزارت کشور به عنوان فرماندار این شهرستان معرفی شده که امید است به زودی این امر محقق شود. 

استاندار سمنان در خصوص تأمین نیروی انسانی در شهرستان‏های جدیدالتاسیس گفت: در نظر است 60 نیروی جدید استخدام شود و تشکیلات و چارت نیروی انسانی شهرستان‏های جدید تکمیل شود. 

وی افزود: مدیران دستگاه‏های اجرایی موظفند یک نفر از نیروها را در قالب ابلاغ داخلی به عنوان رئیس اداره در شهرستان تعیین کنند و همچنین با توجه به تأمین اعتبارات اجاره ساختمان ادارات در شهرستان سرخه باید ساختمان‏های اداری اجاره و فعال شوند. 

رهی گفت: با توجه به شهرستان شدن سرخه اعتبارات این منطقه چند برابر شده و باید سیکل اداری طوری طی شود که امکانات و تجهیزات لازم در سطح شهرستان ارسال و توزیع شود. 

استاندار سمنان یکی از مصوبات این جلسه را قرار دادن مهلت یک ماهه برای معرفی رؤسای ادارات و استقرار ادارات و تجهیز آنها در سطح شهرستان سرخه برای خدمت ‏رسانی به مردم عنوان کرد و از مدیران دستگاه‏های اجرایی خواست با توجه به اینکه شهرستان سرخه زادگاه رئیس جمهور منتخب است، در خدمت‏ رسانی و حل مسائل و مشکلات مردمی تلاش وافری داشته باشند. 

رهی همچنین در خصوص کمبود آب شرب و کشاورزی در منطقه افزود: در استان سمنان، بحران کمبود آب وجود دارد خصوصاً در روستاهای استان، و در این رابطه باید کارگروهی تشکیل شود و برای حل مسائل و مشکلات آب و چگونگی توزیع اعتبارات آب روستایی و شهری اقدامات لازم را مبذول دارند.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول