اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

منتظر مجوز استخدام پرستار هستیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: برای استخدام پرستار در مراکز درمانی منتظر مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستیم.

منتظر مجوز استخدام پرستار هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد هادی ایمانیه بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح بوستان قرآن در ساختمان این دانشگاه اظهار داشت: همچنان منتظر مجوزهای قرارداد و استخدام پرستاران هستیم که در این مورد اگر چه آئین‌نامه‌ها آمده است اما مجوز را نداده‌اند.

وی افزود: بر اساس مجوز اصلی وزارتخانه، دانشگاه علوم پزشکی شیراز می‌تواند با تعداد مشخصی پرستار قرارداد ببندد یا آنان را تغییر وضعیت دهد.

ایمانیه خاطرنشان کرد: با آمدن مجوز از وزارت بهداشت، قراردادی‌ها را به رسمی تبدیل کرده و به جای قراردادی‌های رسمی شده تعدادی را استخدام می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در استان فارس، روزهای دوشنبه هر هفته وضعیت دارو را رصد می‌کنیم که بر اساس گزارش معاونت دارو و غذا به شورای مقابله با تحریم دانشگاه علوم پزشکی شیراز، وضعیت دارو نسبت به یک ماه قبل بهتر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز این بهبود را در عرصه تمام داروها ذکر و اضافه کرد: در حال حاضر وضعیت در تمام داروها و به ویژه داروی بیماران خاص بهتر شده و مشکل مردم در مورد قیمت دارو است.

ایمانیه ابراز داشت: ما اعتقاد داریم دارو به حدی کمبود ندارد که موجب مرگ یک بیمار یا به وجود آمدن عوارض غیر قابل بازگشت شود و تنها تنوع دارویی کم شده است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این مراسم گفت: فضاهایی که کمتر در مجموعه اداری استفاده می‌شود می‌تواند با تغییر به کاربری رفاهی و معنوی برای تمدد اعصاب و افزایش بهجت درونی کارمندان و دانشجویان مورد استفاده واقع شود.

عبدالعلی محقق زاده افزود: در طبقه زیرین ساختمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز دو فضای آزاد وجود داشت که با احداث فضای سبز کاربری معنوی پیداکرده و پس از رویش کامل گیاهان به فضایی بسیار خوش منظره تبدیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: قرار شد به طور روزانه طی ساعات مشخصی در این فضا، آیاتی از کلام‌الله مجید یا تواشیح پخش شود که چون فضا به صورت کانال مانند تا طبقات بالا ادامه دارد، صوت قرآنی با صدایی ملایم در تمام ساختمان طنین‌انداز می‌شود.

انتهای پیام/2448/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول