اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد

برپایی دومین دوره کارگاه آموزشی و لیگ پرتاب موشک آبی

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: دومین دوره کارگاه آموزشی و لیگ پرتاب موشک آبی از 26 مرداد تا 20 شهریور ماه در مساجد محلات 14 گانه قزوین برگزار می‌شود.

برپایی دومین دوره کارگاه آموزشی و لیگ پرتاب موشک آبی

سعید وزیری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: کارگاه‌های آموزشی و لیگ پرتاب موشک آبی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های طرح محله ما در پویایی و سر زندگی محلات شهر است که از سال قبل با مشارکت پرشور نوجوانان محلات 14 گانه آغاز شده است.

وی افزود: در این کارگاه‌ها نوجوانان به گروه‌های چهار تا پنج نفره تقسیم می‌شوند و ضمن فراگیری آموزش‌های مربوطه از سوی مربیان و افراد متخصص در حوزه هوا و فضا برای شرکت در مسابقاتی که مهر ماه در بین محلات برگزار می‌شود، آماده می‌شوند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین تصریح کرد: پس از پایان مسابقات شهری، منتخبان و افرادی که توانسته باشند بهترین و با کیفیت‌ترین موشک آبی را بسازند در قالب یک تیم پنج نفره گردهم آمده و برای شرکت در لیگ کشوری پرتاب موشک آبی که آبان و آذر امسال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود، آماده می‌شوند.

وزیری‌نژاد یادآور شد: تشکیل خانه علوم و نجوم در سطح محلات از دیگر برنامه‌هایی است که در راستای اجرای این کارگاه آموزشی در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول متذکر شد: تاکنون حدود 420 دختر و پسر نوجوان (12 تا 15 سال) برای شرکت در این دوره‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند و این استقبال نسبت به مرحله نخست این کارگاه‌های آموزشی افزایش 2.5 برابری را نشان می‌دهد چراکه مرحله ثبت‌نام تا 26 مرداد ماه ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری حدود 200 ساعت کارگاه آموزشی در دور دوم کارگاه‌ها موشک آبی خبر داد و گفت: در هر یک از محلات، چهار جلسه دو ساعته تشکیل می‌شود.

وی به نخستین دوره کارگاه آموزشی موشک آبی گریزی زد و گفت: در این مقطع 9 دوره آموزشی با شرکت 160 نوجوان برپا شد.

وزیری‌نژاد ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 3369877 تماس بگیرند.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی در نگارخانه میرعماد قزوین

وی اضافه کرد: همزمان با 20 مرداد ماه نمایشگاه صنایع دستی به مدت پنج روز در نگارخانه میرعماد فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س) قزوین برپا می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه آثاری در رشته‌های ویترای (نقاشی روی شیشه)، نقاشی روی پارچه، پتینه(دکوراسیون)، روبان‌دوزی، سرمه‌دوزی، فرشینه، عروسک بافتنی، چرم‌دوزی، و قالی‌بافی به نمایش گذاشته می‌شود.

وزیری‌نژاد اظهار داشت: همزمان با آغاز به کار این نمایشگاه، فعالیت کاری آن نمایشگاه تا 24 مرداد ماه ادامه دارد.

وی عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در روزهای یادشده از ساعت 9 تا 13 و 17 تا 20 به فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س) واقع در بلوار نوروزیان جنب بوستان هشت بهشت مراجعه کنند.

انتهای پیام/2667/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول