اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اصغرآباد:

درصدد احیای کارگاه‌های چوب بری در اصفرآباد هستم

شهردار اصغرآباد گفت: به منظور اشتغالزایی درصدد احیای کارگاه‌های چوب بری در اصفرآباد هستم.

درصدد احیای کارگاه‌های چوب بری در اصفرآباد هستم

مسعود صابری‌‌تهرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: آخرین آماری که به صورت مکتوب از جمعیت این شهر وجود دارد، 6 هزار و 241 نفر در سرشماری است، اما باید بگویم من اعتقادی به این آمار ندارم.

این مسئول افزود: البته باید توجه کرد که به دلیل وجود باغات بسیار در این شهر در روزهای تعطیل نیز شاهد جمعیتی در حدود 14 هزار نفر نیز در اصغرآباد هستیم.

شهردار اصغرآباد درباره مهاجرت در این شهر تصریح کرد: بواسطه اینکه باغات بسیاری در شهر اصغرآباد وجود دارد این شهر مهاجرپذیر بوده و مهاجرت از این شهر تاکنون نداشته‌ایم.

وی عنوان کرد: زمانی در این شهر نزدیک به 600 کارگاه چوب بری وجود داشته و با صحبت‌هایی که با مسئولان داشته‌ایم، مقرر شد این کارگاه‌ها را به حالت اولیه برگرداندیم و اگر بتوانیم تمام 600 کارگاه را نیز احیا کنیم اشتغال‌زایی خوبی صورت خواهد گرفت.

صابری‌تهرانی درباره فرهنگ شهروندی در این شهر اذعان داشت: شهرهایی مانند اصغرآباد مشکلات بسیاری دارند چرا که در حال تبدیل شدن از فرهنگ روستایی به فرهنگ شهری هستند.

انتهای پیام/63020/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول