اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد

برگزاری کارگاه هفته جهانی ترویج تغذیه با شیر مادر در آبادان

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان از برگزاری کارگاه آموزشی سه روزه معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان به مناسبت هفته ترویج تغذیه با شیر مادر خبر داد.

برگزاری کارگاه هفته جهانی ترویج تغذیه با شیر مادر در آبادان

مرتضی جعفری امروز در گفت‌‎وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: کارگاه آموزشی سه روزه معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان به مناسبت هفته ترویج تغذیه با شیر مادر برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این کارگاه آموزشی سه روزه در محل سالن همایش ستاد دانشکده علوم پزشکی  آبادان برگزار می‌شود.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: کارگاه ترویج تغذیه با شیر مادر در روزهای بیست و یکم، بیست و دوم و بیست و سوم مرداد ماه با حضور گروه‌های هدفی از آبادان و شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی این شهرستان شکل می‌گیرد.

وی از هفته جهانی تغذیه با شیر مادر گفت و افزود: یکم  تا هفتم آگوست؛ مصادف با 10 تا 16 مرداد ماه «هفته جهانی تغذیه با شیر مادر» نام‌گذاری و شعار جهانـی امسال؛حمایت از تغذیه با شیر مادر،همراه با مادران تعیین شده است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: از اهداف تعریف شده «هفته جهانی تغذیه با شیر مادر» سال 2013 می‌توان به جلب توجه به اهمیت حمایت اطرافیان برای کمک به مادران برای آغاز و تداوم تغذیه با شیر مادر، آگاه کردن مردم در مورد فواید بسیار موثر مشاوره و تلاش‌های واحد برای گسترش برنامه‌های مشاوره‌ای، تشویق حامیان تغذیه با شیر مادر بدون توجه به سوابق تحصیلی آنان، برای کسب آموزش برای حمایت از مادران و شیرخواران، اشاره کرد.

جعفری همچنین عنوان کرد: کمیته کشوری تغذیه با شیر مادر، شعار سال جاری را «شروع تغذیه نوزاد با شیر مادر از ساعت اول تولد  و حمایت مادر؛ کلید تداوم شیردهی و سلامت کودک» معرفی کرده است.

 

*برگزاری کارگاه سه روزه ارتقای سلامت سالمندان

وی در ادامه از شکل‌گیری کارگاه دیگری در مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد و گفت: کارگاه سه روزه ارتقای سلامت سالمندان نیز به میزبانی معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه مراقبت‌های ادغام شده ارتقای سلامت سالمندان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان در روزهای بیست و ششم تا بیست و هشتم مرداد در محل سالن همایش ستاد این مجموعه شکل می‌گیرد.

به گفته معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان در کارگاه مذکور علاوه بر گروه‌های هدف آبادانی، شرکت‌کنندگانی از خرمشهر، شادگان، ماهشهر و هندیجان نیز حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/72001/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول